انتشار تصویری از میت ۱۰ هوآوی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی قصد داشته در ۱۶ اکتبر سال جاری با برگزاری رویدادی اختصاصی در مونیخ آلمان از نسل جدید فبلت پرچمدار خود رونمایی به عمل آورد.

هوآوی هر سال برای رونمایی سری میت در آلمان برنامه رونمایی داشته و یکی از علت آن همکاری با کمپانی های خودروسازی جهت توسعه نسخه پریمیومی و منحصربفرد گوشی هوشمند است.

برای مثال سال گذشته در همکاری با پورشه از نسخه پورش دیزاین میت ۹ رونمایی کرد. حال مشخص نیست آیا در سال جاری نیز چنین محصولی خواهد داشت یا خیر.

به تازگی تصویری مربوط به میت ۱۰ منتشر شد که آن را با صفحه نمایش و ابعادی بزرگ نشان می دهد. تاکنون شایعاتی پیرامون آن منشتر شد و حال تعدادی تصویر مربوط به این اسمارتفون فبلت انتشار یافته است.

از مشخصات مدل باید به صفحه نمایش ۶.۱ اینچی Quad HD، حافظه رم ۶ گیگابایتی، پردازنده هشت هسته ای قدرتمند کایرین ۹۷۰، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر.

اطلاعات بیشتری مربوط به این گوشی هوشمند در دست نیست تا به آن پرداخت و برای کسب اطلاعات کافی حداقل باید تا ۱۶اکتبر به انتظار نشست.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار