تاریخ انتشار اندروید ۹.۰ لو رفت

6ca620130a2a030425c5cbb28af76a9a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تاریخ انتشار اندروید ۹.۰ لو رفت

شرکت گوگل در رویداد گوگل I/O 2018 بود که نسخه جدید سیستم عامل اندروید را به نام اندروید پی یا ۹.۰ رونمایی کرد. نسخه ای ویژگی های مختلفی را در برگرفته و نسبت به نسخه فعلی پیشرفت هایی حاصل آن شده است.

حال گزارش هایی منتشر شده که به زمان انتشار نسخه نهایی اندروید پی اشاره دارد. برخی انتظار دارند در سه ماهه دوم سال جاری این انتشار توسط گوگل صورت گیرد. به تازگی evleaks توییتر یکی از آشکارسازان صنعت به تاریخ انتشار اندروید پی یا همان ۹.۰ اشاره کرد. این آشکارساز بیان داشت که سیستم عامل اندروید پی در ۲۰ آگوست منتشر می شود.

این تاریخ نزدیک به تاریخ انتشار اندروید اوریو در ۲۱ آگوست سال گذشته است. نخستین بتا اندروید پی در Google I/O 2018 منتشر شد و حال پس از چند ماه انتشار نسخه بتا اندروید پی، بزودی باید شاهد انتشار نسخه نهایی بود. بتا اول برخی ویژگی ها را دربرمی گیرد و نسخه های بعدی نیز با ویژگی های دیگری همراه شدند. انتظار داریم در نسخه نهایی شاهد ویژگی های بیشتری باشیم.

پیش بینی می شود تاریخ لو رفته انتشار اندروید پی صحت داشته باشد زیرا سال گذشته نیز گوگل ۲۱ آگوست را برای انتشار سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو در نظر گرفت. گفتنیست نام کامل این سیستم عامل نیز در روز انتشار مشخص خواهد شد و تاکنون شایعات مختلفی درباره نام آن به بیرون درز کرد.

اولین گوشی های هوشمند دریافت کننده اندروید پی محصولات پیکسل هستند. اسمارتفون هایی که مشخصات قابل توجه داشته و از دسته پرچمداران به شمار می روند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار