هر آنچه از گوگل پیکسل می دانیم

c977515894aa8dca01e49ab705939339
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هر آنچه از گوگل پیکسل می دانیم

شرکت گوگل در پاییز ۲۰۱۶ از گوشی های هوشمند پرچمدار سری پیکسل  و پیکسل رونمایی کرد. گوشی های هوشمندی که از طراحی مینیمالیستی برخوردار بوده و تجربه کاربری خوبی برای صاحبان خود رقم می زنند.

در این بین مدل پیکسل  نسخه ای رده پایین تر و کوچکتر از پیکسل  ایکس ال است و به عنوان گوشی هوشمند استاندارد شرکت موردبحث شناخته می شد. در بیشتر ویژگی های پیکسل  ایکس ال مشابه پیکسل است و تفاوت چندانی ندارد اما پیکسل  اسمارتفونی قابل توجه برای کاربری روزانه است.

در این مطلب می توانید کاملا با گوشی هوشمند پیکسل گوگل آشنا شوید:

طراحی

با بدنه آلومینیومی می توان احساس یک گوشی هوشمند باکیفیت را در پیکسل  ایکس ال داشت. افراد می توانند د پنل جلو و بخش کوچکوی از قسمت عقب شاهد جنس شیشه ای باشند که در ترکیب با آلومینیوم و فلز می تواند طراحی زیبایی را به وجود آورد. پیکسل  ابعادی ۱۴۳*۶۹*۷.۸ میلیمتری داشته و وزن آن به ۱۴۳ گرم می‌رسد. بنابراین سایز و وزن بالایی نداشته و به عنوان گوشی هوشمند ۵.۰ اینچی کاملا استاندارد است.

صفحه نمایش

گوگل از پنل نمایشگر ۵.۰ اینچی AMOLED بهره گرفته که می تواند رنگ ها را با کیفیت بهتری نمایش دهد. این پنل با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسلی یا FHD رزولوشن بالایی داشته و صفحه نمایش جذابی محسوب می شود. پیکسل  به عنوان یک پرچمدار شناخته می شود و از این رو عجیب نیست با نمایشگر پروضوح ۱۰۸۰پیکسلی در آن رو به رو شویم. این صفحه نمایش تراکم ۴۴۱ppi دارد و نسبت تصویر ۱۶:۹ توسط گوگل برای آن فراهم آمده که موجب می شود این نمایشگر دید گسترده ای را در اختیار کاربر قرار دهد.

blankسخت افزار

شرکت گوگل با به کارگیری پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۲۱ قدرت بالایی به پیکسل بخشیده است. این پردازنده در کنار تراشه گرافیکی آدرنو ۵۳۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عملکرد سخت افزاری بزرگی را می تواند از خود نشان دهد. با چنین مشخصاتی برای انجام بازیهای سنگین و چندین برنامه همزمان پیکسل  هیچ نقصی در عملکرد نخواهد داشت. بنابراین می توان ساعت ها بی وقفه به انجام بازیهای پرحجم و باکیفیت پرداخت بدون آن که نگران ایجاد مشکلی در گوشی هوشمند گوگل بود.

دوربین

در بخش دوربین پیکسل  از تک لنز ۱۲.۲ مگاپیکسلی با قابلیت تصویر ۲۱۶۰ پیکسلی برخوردار است. در قسمت دوربین سلفی نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی جای گرفته تا بتوان این محصول گوگل را در بحث دوربین گوشی هوشمند پرچمدار و قابل توجه دانست. دوربین سلفی پیکسل ۲ می تواند با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی تصویربرداری کند که مشابه دوربین اصلی یک اسمارتفون میان رده است.

باتری

گوگل پک باتری ۲۷۷۰ میلی آمپری برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. از این رو باتوجه به مشخصات سخت افزاری چنین باتری کافی بوده و می تواند عمر بالایی را برای کاربران پیکسل ۲ فراهم آورد. بنابراین می توان ساعت ها با گوشی هوشمند پرچمدار گوگل به انجام مکالمه، بازی و پخش ویدئو پرداخت بدون آن که به سرعت شاهد افت شارژ باشید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار