رونمایی گوشی گیمینگ رد مجیک ۶S پرو به همراه تراشه پرقدرت اسنپدراگون ۸۸۸

0904b19a0ef104309bbc98eb415ef808
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رد مجیک S6 پرو رونمایی شد. این گوشی گیمینگ جدید از یک چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس برخوردار است. سیستم خنک‌کنندگی در این گوشی هوشمند جدید بسیار بهتر شده است. همچنین نرخ نمونه‌برداری لمسی در این گوشی به ۷۲۰ هرتز ارتقاء پیدا کرده است. قیمت بالاترین نسخه آن برابر با ۹۹۱ دلار است. این نسخه حرفه‌ای دارای ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

رد مجیک S6 از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی بهره می‌برد. این گوشی دارای نمایشگر AMOLED بوده و رزولوشن آن ۲۴۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل و حداکثر روشنایی آن ۷۰۰ نیت است. نرخ نوسازی در این دستگاه جدید هوشمند برابر با ۱۶۵ هرتز است و همچنین نرخ نمونه‌برداری لمسی با چند انگشت در رد مجیک S6 به  ۷۲۰ هرتز مب رسد. گفتنی است که نرخ نمونه‌برداری لمسی در نسخه ۶ پرو نیز کمی متفاوت‌تر است  به طوری که در نسخه ۶ پرو نرخ نمونه‌برداری با یک انگشت برابر با ۵۰۰ هرتز و برای چند انگشت برابر با ۳۶۰ هرتز است که موجب شده زمان پاسخگویی در این خصوص به ۲.۲ میلی ثانیه برسد. فرکانس هسته اصلی پردازنده این گوشی گیمینگ نیز مبتنی بر کورتکس X1 به ۲.۹۹۵ گیگاهرتز بوده که این نرخ از فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتزی تراشه رد مجیک ۶ پرو بالاتر است.

گوشی گیمینگ رد مجیک 6Sاین فرکانس آنقدر بالا است که گرمای زیادی را برای گوشی به دنبال خواهد داشت به همین دلیل باید سیستم خنک‌کنندگی بالایی برای آن در نظر گرفته شود چرا که در صورت وجود نداشتن یک سیستم خنک‌کننده قوی عملاً این فرکانس بالا کارایی خاصی برای گوشی نخواهد داشت. این گوشی هوشمند جدید رد مجیک به سیستم خنک‌کننده ICE 7.0 مجهز است. این سیستم خنک‌کننده در نسخه ۶.۰ پرو دستخوش تغییراتی نیز شده است. در این گوشی گیمینگ جهت مدیریت حرارت و استفاده طولانی مدت یک سیستم خنک‌کننده بسیار قوی و فعال گذاشته شده است که مانند نسخه ۶ پرو حدود ۲۰.۰۰۰ دور در دقیقه چرخش دارد. همین امر باعث شده که حجم هوا حدود ۳۰ درصد تا ۳۵ درصد در گوشی افزایش پیدا کند. در این مدل جدید رد مجیک S6 صدای ایجاد شده توسط سیستم خنک‌کننده ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

این گوشی هوشمند جدید مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس است. از این رو این گوشی هوشمند از شبکه مخابراتی ۵G پشتیبانی می‌کند. رد مجیک S6 دارای ظرفیت باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی است. نسخه گلوبال این گوشی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.در چین ظرفیت باتری این گوشی متفاوت است. این گوشی هوشمند در کشور چین دارای ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه می‌شود. همچنین شارژ سریع این گوشی در چین برابر با ۱۲۰ وات است.

دوربین اصلی این گوشی برابر با ۶۴ مگاپیکسل است. سنسور اصلی را دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق همراهی می‌کند. همچنین در این گوشی هوشمند جدید یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. سیستم عامل این گوشی به صورت پیش فرض اندروید ۱۱ است. گوشی هوشمند جدید رد مجیک S6 دارای درگاه USB-C است. همچنین اگر فرد تمایل داشته باشد گوشی خود را مانیتور متصل کند می تواند از DisplayPort استفاده نماید.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار