آشنایی با نوکیا ۷ پلاس، میان رده خوش ساخت نوکیا

faf154998c287229a3cb5f02b91a028e
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آشنایی با نوکیا ۷ پلاس، میان رده خوش ساخت نوکیا

شرکت نوکیا در سال ۲۰۱۷ با بازگشت به صنعت طوفانی به پا کرده و چندین اسمارتفون را با زبان طراحی نسبتا شبیه به یکدیگر و مشخصات سخت افزاری مختلف روانه بازار کرد. برندی که چند سالی را در خاموشی بود و باری دیگر بازگشته تا نشان دهد که همچون گذشته پرتوان است.

در تلفن های هوشمند نوکیا آن چه که به خوبی مشاهده می شود، قیمت مطلوب در کنار ساختار نوکیا بوده که شباهتی به مدل های چند سال قبل نیز دارد. در این میان سال ۲۰۱۸ نیز برای نوکیا سال معرفی چندین گوشی هوشمند جدید بوده و اولین مدل آن به عنوان نوکیا ۶ ۲۰۱۸ رونمایی شده است.

در سوی دیگر شایعه شده قرار است طی MWC 2018 این شرکت با همکاری HMD چند مدل چون نوکیا ۹، ۷ پلاس، ۷ جدید و ۴ را رونمایی نماید. هر یک از این مدل ها ویژگی های خاص خود را داشته و در این میان نوکیا ۷ پلاس یک شبه پرچمدار به شمار می رود.

در این مطلب قصد داریم به بررسی شایعات پیرامون آن پرداخته و آشنایی با این محصول پیدا کنیم:

blankطراحی و ساخت

این طور که تصاویر نشان می دهند نوکیا ۷ پلاس بدنه فلزی داشته و HMD سعی کرده عناصر طراحی باکیفیتی برای آن در نظر گیرد. همچنین تا حدودی به نوکیا ۶ ۲۰۱۸ نیز شباهت دارد. ابعاد آن به دلیل عدم معرفی نامشخص است اما به نظر می رسد مدلی کوچکتر از نوکیا ۸ است و در مقایسه با نوکیا ۷ ابعاد بزرگتری خواهد داشت. جزئیات کافی در بخش طراحی موجود نیست اما شایعات فعلی خبر از یک شبه پرچمدار می دهند.

صفحه نمایش

نوکیا ۷ پلاس یک محصول قابل توجه بوده که در بخش صفحه نمایش ۶.۰ اینچی ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسلی داشته و تراکم آن ۴۰۲ppi می باشد. چنین نمایشگری می تواند وضوح خوبی را به نمایش بگذارد و نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز مطلب است. همچنین نسبت تصویر به بدنه نیز ۱۸:۹ بوده که آن را به گوشی هوشمند بی حاشیه تبدیل می کند. نوکیا سعی کرده در بخش نمایشگر ویژگی مطلوبی را برای نوکیا ۷ پلاس در نظر گیرد. با این تفاسیر می تواند حساب ویژه ای روی این محصول شرکت فنلاندی باز کرد و آن را قابل توجه دانست.

سخت افزار

نوکیا ۷ پلاس به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز بوده که در کنار تراشه گرافیکی آدرنو ۵۱۲ و حافظه رم ۶ گیگابایتی می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. گذشته از آن حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در کنار اسلات کارت اس دی ویژگی های بزرگی را برای این تلفن هوشمند فراهم می آورد که در نوع خود بی نظیر است. با این حساب در بخش سخت افزاری می توان حساب ویژه ای روی محصول نوکیا ۷ پلاس باز کرد.

blankدوربین

نوکیا ۷ پلاس یک میان رده پریمیومی بوده که شرکت فنلاندی سعی کرده ویژگی های بزرگی برای آن در نظر گیرد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است. در سوی دیگر دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده که در نوع خود بی نظیر است. دوربین دوگانه عقب می تواند تصویربرداری ۲K داشته باشد و دوربین سلفی نیز می تواند با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی فیلمبرداری کند. بنابراین پیکربندی دوربین نوکیا ۷ پلاس را نباید دست کم گرفت و باید آن را قابل توجه و بزرگ از برند فنلاندی به شمار آورد.

باتری

نوکیا ۷ پلاس مشخص نیست چه باتری برای آن در نظر گرفته می شود اما انتظار داریم ظرفیت باتری آن بین ۲۸۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی آمپری باشد که قطعا رضایت بخش است. این باتری شاید کافی نیست اما با توجه به مشخصات محصول جدید نوکیا راضی کننده و قابل توجه می باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار