انتشار اندروید اوریو برای گلکسی ای ۵ مدل ۲۰۱۷ (Galaxy A5 2017)

db1674f0601535d5a80d7663a6044eaf
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار اندروید اوریو برای گلکسی ای ۵ مدل ۲۰۱۷ (Galaxy A5 2017)

شرکت سامسونگ به دنبال انتشار بروزرسان اندروید ۸.۰ اوریو برای پرچمداران خود به تازگی این بروزرسانی را برای میان رده اخیر خود Galaxy A5 2017 منتشر کرده است. این آپدیت حجمی ۱.۲ گیگابایتی داشته و علاوه بر نسخه جدید اندروید، شامل نسخه جدید رابط کاربری Samsung Experience نیز می شود. این نسخه در حقیقت نسخه نهم از Samsung Experience است.

آپدیت اندروید اوریو برای گلکسی ای ۵ مدل ۲۰۱۷

از ویژگی های این نسخه باید به ایموجی های استاندارد، گیف ها و برچسپ های جدید، ویژگی های اتوماسیونی بیکسبی و Color Lens اشاره داشت. این بروزرسانی ابتدا در روسیه منتشر شد و مدت کوتاهی بعد در رومانی مشاهده شده است.

حال باید منتظر ماند تا بروزرسان سنگین جدید سامسونگ بزودی برای دیگر کاربران گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ منتشر شود. احتمالا میان رده های دیگر نیز بروزرسان موردبحث را دریافت می کنند.

از مشخصات این گوشی هوشمند باید به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده اگزینوس ۷۸۸۰، حافظه رم ۳ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری اشاره داشت.

پیش بینی می شود شرکت کره ای بزودی این سیستم عامل خود را برای سایر گوشی های هوشمند منتشر کند. پیشتر پرچمداران سامسونگ موفق به دریافت اندروید ۸.۰ اوریو شدند و حال نوبت به سایر مدل های میان رده و اقتصادی رسیده تا دریافت کننده این ویژگی و قابلیت باشند. شایان ذکر بوده سامسونگ در تابستان سال جاری قصد داشته به معرفی گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹ بپردازد که به عنوان جانشین گلکسی نوت ۸ شناخته شده و از ویژگی های بزرگی بهره می برد.

تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون آن رو به رو بودیم و حال باید انتظار داشت هر از گاهی اطلاعات بیشتری درباره این گوشی هوشمند در اختیار قرار گیرد تا شاهد محصولی کامل از برند کره ای باشیم. گفتنیست پیشتر نیز گلکسی اس ۹ در کنار مدل گلکسی اس ۹ پلاس معرفی شده است.

 

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار