سامسونگ دیروز آپدیت جدیدی برای هدفون بیسیم گلکسی بادز منتشر کرد

b9bdf2a1970039b878069646612f0998
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سامسونگ دیروز آپدیت جدیدی برای هدفون بیسیم گلکسی بادز منتشر کرد

کمپانی سامسونگ در صبح روز گذشته یک آپدیت نرم‌افزاری برای هدفون بی‌سیم خود که گلکسی بادز نام دارد منتشر کرد از این‌رو این هدفون بی‌سیم از این به‌ بعد می‌تواند از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی کند.

درواقع کمپانی مایکروسافت با انتشار آپدیت جدید برای گلکسی بادز، بین این دیوایس و دستیار صوتی بیکسبی ارتباط برقرار کرده است چراکه از این پس کاربران می‌توانند با استفاده از این دستیار صوتی کارهای مختلفی مانند: پخش صدا و موسیقی، گرفتن تماس، چک‌کردن وضعیت باتری، تغییر تنظیمات اکولایزر و … را انجام دهند.

البته باید اشاره کنیم که این تنها قابلیتی نیست که به گلکسی بادز افزوده شده است چراکه در این آپدیت برای این هدفون بی‌سیم بهینه‌سازی‌هایی بر روی بخش کنترل‌های لمسی دستگاه ایجاد شده است از این‌رو کاربران علاوه‌بر پخش موسیقی و صدا و تمام کارهایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم می‌توانند با لمس طولانی‌مدت بر روی گوشی صدای محیطی آن را فعال کنند.

درضمن لازم است اشاره کنیم آپدیت جدیدی که کمپانی مایکروسافت برای هدفون بی‌سیم خود یعنی گلکسی بادز منتشر کرده است در حال حاضر تنها برای کاربران انگلیسی و کره‌ای در دسترس است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار