هر آنچه از گلکسی A6 شرکت سامسونگ می دانیم

3f91c8a2e726e96e339a3dba6225a333
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت سامسونگ یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون بوده که تاکنون توانسته محصولات بزرگی را در صنعت تلفن هوشمند در بازار عرضه دارد و رضایت مخاطب را جلب نماید. در حالی که پیشتر گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس توسط کره ای ها معرفی شد اما به نظر می رسد بزودی باید شاهد معرفی گلکسی A6 و نسخه پلاس نسل جدید آن باشیم. گوشی هوشمندی که طراحی باکیفیتی خواهد داشت و می تواند رضایت مخاطب را جلب کند.

در این مطلب قصد داریم با گلکسی A6 سامسونگ آشنایی پیدا کنیم و به پیش بررسی اسمارتفونی بپردازیم که می تواند رضایت مخاطب را به سادگی جلب سازد. هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند سامسونگ معرفی می شود که مدل موردبحث یکی از آنها می باشد.

طراحی و ساخت

گلکسی A6 گوشی هوشمند میان رده خوش ساختی بوده که قرار است با بدنه شیشه ای معرفی شود. به نظر می رسد این مدل را بایستی باکیفیت دانست و در نگاه نخست نظر هر فردی را به خود جلب می سازد. گلکسی A6 گوشی هوشمند میان رده پریمیومی سامسونگ محسوب شده و احتمالا جانشینی برای گلکسی A7 نسل پیشین به شمار خواهد رفت. تاکنون جزئیات کافی مربوط به ظاهر این گوشی هوشمند منتشر نشد اما پیش بینی می شود به صفحه نمایش ۱۸:۹ مجهز باشد.

صفحه نمایش

پیش بینی شده گلکسی A6 دارای نمایشگر ۵.۸ اینچی FHD+ باشد که نسبت تصویر ۱۸:۹ داشته و کیفیت ساخت قابل توجهی را می توان شاهد بود. این گوشی هوشمند در بخش صفحه نمایش یک میان رده قابل توجه بوده و قطعا تجربه کاربری بهتری نسبت به سایر میان رده ها خواهد داشت. گلکسی A6 کیفیت تصویر قابلی داشته و می تواند رقیب سرسختی برای رقبا خود باشد.

سblank

گلکسی A6 به پردازنده هشت هسته ای اگزینوس ۷۸۷۰ مجهز است که در کنار تراشه گرافیکی Mali-T830 MP1 می تواند عملکرد بالایی داشته باشد. این پردازنده با وجود حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی محصولی قابل می باشد. این گوشی هوشمند با چنین پیکربندی سخت افزاری می تواند عملکرد بالایی را فراهم آورد و انتظارات بسیاری در بخش سخت افزاری از گلکسی A6 خواهیم داشت.

دوربین

یکی از قسمت های مهم گوشی های هوشمند دوربین بوده که اگر مناسب نباشد قطعا نخواهد توانست نظر مخاطب را جلب سازد. این محصول سامسونگ به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز است که در نوع خود دیوایس بزرگی به شمار می رود. کیفیت تصویربرداری دوربین نیز ۱۰۸۰ پیکسلی بوده که عمده میان رده ها به این شکل هستند.

باتری

گوشی های هوشمند باتری مناسبی باید داشته باشند و گلکسی A6 نیز یک مدل قابل توجه است. این گوشی هوشمند از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری بهره می برد و قادر است عمر باتری بالایی را برای این گوشی هوشمند شرکت سامسونگ فراهم آورد. از این رو داشتن انتظارات بالا این گوشی هوشمند در بخش باتری بیراهه نیست زیرا حقیقتا یک گوشی هوشمند بزرگ از برند کره ای به شمار می رود.

با تمام این تفاسیر گلکسی A6 گوشی هوشمند میان رده باکیفیت بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می سازد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار