سری گلکسی s22 به طور رسمی رونمایی شد

8b648936996d750219adf3e7962151c7
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از مدت‌ها انتظار و خبرهای زیادی که در مورد سری s22 سامسونگ به گوش می‌رسید در نهایت سامسونگ دیروز در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن‌ماه) از این گوشی‌های جذاب رونمایی کرد. در سری گلکسی s22 شاهد سه مدل گوشی به نام‌های: s22، +s22 و s22 اولترا هستیم. این سری از گوشی‌های سامسونگ در برخی موارد مشابه هم هستند و در برخی موارد نیز با هم تفاوت دارند. در اینجا به توضیح مشخصات آنها می‌پردازیم.

گلکسی اس 22 اولترا

گلکسی اس ۲۲ اولترا

مشخصات فنی سری گلکسی s22

هر سه گوشی سری گلکسی s22 در پنل پشتی و جلویی خود از گوریلاگلس Victus+ استفاده می‌کنند؛ همچنین نمایشگر این گوشی‌ها از نوع Dynamic AMOLED 2X است. نمایشگر ۶.۱ اینچی گوشی s22 دارای رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل است، نمایشگر +s22، ۶.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x 2340 پیکسل و نمایشگر s22 اولترا، ۶.۸ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰×۳۰۸۰ پیکسل است.

در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این سری از گوشی‌ها شاهد استفاده از دو مدل تراشه مختلف هستیم. تراشه Snapdragon 8 نسل ۱ برای بازارهای آمریکا، چین و هند و تراشه Exynos 2200  برای بازارهای جهانی عرضه شده‌اند. هر سه مدل از اندروید ۱۲ و One UI 4.1 استفاده می‌کنند.

گوشی‌های s22 و +s22 هر دو دارای حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت هستند. در مقابل s22 اولترا دارای حافظه‌های ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت و رم ۸ و ۱۲ گیگابایت است.

در بخش دوربین سری گلکسی s22  هم مانند حافظه، گوشی‌های s22 و +s22 مشابه هم هستند و s22 اولترا متفاوت عمل کرده است. دوربین اصلی گوشی‌های اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس ۵۰ مگاپیکسلی واید بوده و در کنار آن دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو قرار دارد. دوربین سلفی آنها نیز ۱۰ مگاپیکسلی است.

در اس ۲۲ اولترا شاهد ۴ دوربین شامل: ۱۰۸ مگاپیکسلی واید، ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو هستیم؛ ضمن اینکه دوربین سلفی این گوشی ۴۰ مگاپیکسلی است.

باتری هر سه از جنس لیتیوم یونی با ظرفیت‌های مختلف است. ظرفیت باتری s22 ، ۳۷۰۰ میلی‌آمپر با فست‌شارژ ۲۵ وات است. +s22 دارای یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر با فست‌شارژ ۴۵ وات و S22 Ultra دارای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با فست‌شارژ ۴۵ وات است.

سری گلکسی s22

سری گلکسی s22

تاریخ عرضه، قیمت و رنگ‌بندی

سری گلکسی s22 از تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) عرضه می‌شود. قیمت پایه اس ۲۲ حدود ۷۹۹ دلار، اس ۲۲ پلاس ۹۹۹ دلار و اس ۲۲ اولترا ۱۱۹۹ دلار است. گوشی‌های اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس در رنگ‌های سفید، مشکی، صورتی، سبز، خاکستری، آبی، یاسی و کرمی عرضه می‌شود. اس ۲۲ اولترا دارای رنگ‌های مشکی، سفید، مسی، سبز، خاکستری، قرمز و آبی است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار