مشخصات گلکسی M32 سامسونگ فاش شد

f2677e5f53c9b32748b1f98871bd2907
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت سامسونگ با گرفتن گواهینامه وای فای برای گوشی هوشمند Galaxy M32 خبر از آن ‌داد که راه‌اندازی آن نزدیک است و برخی مشخصات اصلی آن را در اختیار کاربران قرار داد.

در ماه آوریل، این گوشی جدید سریM گلکسی گواهینامه Bluetooth SIG و DEKRA را دریافت کرد و تاییدیه
Wi-Fi Alliance آن به همراه مشخصات اصلی گوشی در سایت Geekbench از طریق GalaxyClub.nl منتشر شد.

Galaxy M32 با شماره مدل SM-M325FV/DS دارای سیستم عامل آندروید۱۱ است و از وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac بهره می‌برد. طبق اطلاعات فاش‌شده سیاه، سفید و آبی‌روشن رنگ‌هایی است که برای این دستگاه کره‌ای درنظرگرفته‌اند که احتمالا غلظت رنگ آبی آن کمتر از گلکسی A52 و A72 است.

مشخصات گلکسی M32

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که گلکسی M32 با شباهت‌های زیادی به Galaxy A32 4G (که در اوایل سال جاری معرفی شد) عرضه خواهد شد. این محصول جدید دارای یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. سامسونگ Galaxy M32 را به چیپ‌ست Helio G80 مجهز خواهدکرد و رم ۶ گیگابایتی با سیستم عامل اندروید۱۱ را برای آن در نظر گرفته است. به احتمال زیاد این گوشی با بهره‌مندی از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات عرضه می‌شود.

اگر گزارش‌هایی که سامسونگ قصد دارد گلکسی M32 را مبتنی‌بر گلکسی  A32 4Gطراحی و تولید کند، صحت داشته باشند؛ بنابراین این دو گوشی در برخی ویژگی‌ها شبیه یکدیگر خواهند بود. گلکسی A32 4G دارای صفحه نمایش ۶.۴اینچی سوپر امولد FHD+ است که از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. امنیت این گوشی با طراحی حسگر اثر انگشت که در پایین صفحه نمایش طراحی شده است، تامین می‌شود. این دستگاه از دوربین چهارگانه‌ای بهره می‌برد که دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و دوربین عمق سنج (هرکدام ۵ مگاپیکسلی) است.

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این گوشی که به احتمال زیاد جایگزین گلکسی M31 می‌شود، فاش نشده است. اما کاربران باید تا پایان این ماه یا اوایل ماه بعد منتظر معرفی و رونمایی آن باشند.

در مورد قیمت جانشین گلکسی M31 خبری نیست. این احتمال وجود دارد که یا در پایان این ماه یا در ماه ژوئن آغاز شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار