تصاویری از جزئیات رندر‌ گلکسی S21 FE منتشر شده

6270f589875b5dcbcfc646556b0acf47
زمان مطالعه: 2 دقیقه

با وجود تصاویر رندی که از گلکسی S21 FE که موجود است، می توان مشاهده کرد و احتمال داد که این گوشی در ۵ رنگ به بازار عرضه خواهد شد. اما چیزی که توجه را جلب می کند این است که مدل اس ۲۱ اف ای، مانند مدل گلکسی اس ۲۰ اف ای دارای جک ۳.۵ میلی متری نیست.

تصاویر گلکسی اس ۲۱ اف‌ای از

به گفته ی شرکت سام موبایل؛ احتمالا به زودی و در آینده ای نه چندان دور گوشی های مدل اس ۲۱ اف دی با پنج رنگ مختلف که بسیار متنوع است به بازارهای کل دنیا ارائه می شود. در اویل همین هفته بود که از مدل چند تصویر رندر در فضاهای مجازی بارگذاری شد که برخی از رنگ های این مدل S21 FE را نشان می داد. این تصاویر توسط نام کاربری evleaks در توییتر افشا شد. این اکانت توییتری از این گوشی، چند تصویر رندر منتشر کرد، که گوشی گلکسی S21 FE را در چند زاویه با رنگ های مختلفی نشان می داد. 

پنج رنگی که در تصاویر منتشر شده، از این گوشی به چشم می خورد، رنگ های: سبز، سفید، آبی، بنفش و خاکستری بود. از نظر ظاهری چیزی که در این رندرها جلب توجه می کرد لبه های دستگاه بود که به نظر فلزی و یا شبه فلزی بودند. احتمالا با توجه به این عکس ها صفحه پشتی موبایل S21 FE پلی کربنات باشد. تصویر روی این گوشی نشان دهنده، صفحه نمایش مسطح اینفینیتی- او بود. منظور از صفحه نمایش اُو همان صفحه نمایش هایی است که دوربین جلو به صورت حفره ای در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

تصاویر گلکسی اس ۲۱ اف‌ای از

اگر جزئی تر به تصاویر رندر گوشی سامسونگ S21 FE نگاه کنید، روی لبه های این دستگاه دکمه تنظیم صدا و پاور خاموش و روشن را خواهید دید. بلندگو این گوشی در قسمت پایین بدنه به صورت مشبکی به چشم می خورد و در همین قسمت USB-C نیز قرار گرفته است. 

شاید ماژول دوربین این مدل برای شما خیلی آشنا به نظر برسد، چرا که همین طراحی را در دو مدل S21 و S21 پلاس قبلا دیده اید. طبق اخباری که در شبکه های خبری منتشر گردیده است، احتمالا در دو، سه ماه آینده باید منتظر ورود این مدل به بازار باشیم. قبل از اینکه تصاویر رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای را مشاهده کنید، این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و رم ۶ گیگابایتی، در وب سایت سنجش آنلاین معرفی گردیده بود. 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار