Galaxy Book S لپ تاپ تازه وارد سامسونگ!

57b56f026240c6edfe37675280847a99
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اگر از تبلت هایی که صفحه کلید ندارند، خوشتان نمی‌آید، مطلع باشید که کمپانی سامسونگ، Galaxy Book S را به صورت اختصاصی برای شما طراحی کرده. اگر چه در مورد رقابت گلکسی بوک اس با غول‌های بزرگ جهانی شک و تردید وجود دارد. ولی با این حال، داشتن وزن سبک و همچنین قاب عالی یکی از نکات امیدوار کننده Galaxy Book S است. برای آشنایی بیشتر با این محصول، همراه دیجیدو باشید.

نقاط قوت و ضعف galaxy book s

برای بررسی Galaxy Book S بهتر است، ابتدا به نقاط قوت و ضعف آن نگاهی داشته باشیم.

نقاط قوت

  • بسیار سبک است و در عین حال بسیار مقاوم است.
  • بر اساس اعلام کمپانی سامسونگ عمر باتری آن ۲۳ ساعت است.

نقاط ضعف

  • نسبت به ارزشی که دارد، گران است.
  • ویژگی‌های شاخص و قابل توجه کمی دارد.

بررسی گلکسی بوک اس از لحاظ طراحی

اولین جمله‌ای که در مورد طراحی گلکسی بوک اس می‌شود گفت، این است که شما آن را با نسخه‌های قبلی اشتباه نخواهید گرفت. بالا و پایین فریم Book S آلومینیومی است که موجب شده که Book S یک لپ تاپ تمام عیار و مقاوم باشد. همچنین صفحه کلید زیبا و منحصر به فردی دارد که تایپ کردن با آن تجربه بسیار لذت‌بخشی است.  وزن این لپتاپ، تنها ۲.۰ پوند یا ۰.۹۶ کیلوگرم است. ضخامت آن هم در حدود ۱۱.۸ میلی متر است. طراحی نازک و بدنه خوش تراش Galaxy Book S بدون شک، یکی از برجسته ترین خصوصیات و ویژگی‌های این لپ تاپ است. بدنه همچنین پوششی براق دارد که چشمگیر است و زیبایی خاصی به محصول بخشیده. این لپ‌تاپ را می‌توانید به راحتی همه جا با خود ببرید.

galaxy book s

galaxy book s

افزون بر اینها، هنوز شما دو پورت USB-C را بر روی این لپ تاپ دارید. بنابراین از این بابت که بخواهید از لوازم جانبی استفاده کنید، نگرانی نداشته باشید. همچنین، داشتن جک هدفون ۳.۵ میلی متری از دیگر ویژگی هایی این لپ تاپ است. صفحه کلید لپ تاپ باریک است و برای مسافرت مناسب است. حسگر اثر انگشت هم در دکمه پاور که در سمت راست بالای صفحه کلید است، قرار گرفته.

صفحه نمایش گلکسی بوک اس

Galaxy book s ، نمایشگر ۱۳ اینچی دارد با رزولوشن  ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ فول اچ‌ای (Full HD). البته این وضوح چندان عالی به نظر نمی‌رسد؛ چرا که حتی تبلت Galaxy Tab S6 با زرولوشن بالاتر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ عرضه شده است. با این حال، این یک لپ‌تاپ لمسی است که به راحتی دلتان را می‌برد. دوربین وبکم آن هم که به صورت حفره‌ای تعبیه شده، کیفیت ۷۲۰p HD دارد.

 

نمایشگر گلکسی بوک S

نمایشگر گلکسی بوک S

 

کارآیی و عملکرد Galaxy Book S

این لپ‌تاپ علاوه بر طراحی زیبا، صفحه کلید خوب و نمایشگر لمسی،  کارکرد و عملکردی عالی هم دارد. خصوصیات سخت افزاری لپ تاپ سامسونگ بوک اس، بسیار مطلوب هستند. مهم ترین و اصلی ترین ویژگیGalaxy Book S استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸cx کوالکام است. کمپانی سامسونگ در گلکسی بوک اس از این پردازنده ۷ نانومتری استفاده کرده. با استفاده از چیپست Octa-core chipset    (۲.۸۴ گیگاهرتز به اضافه ۱.۸ گیگاهرتز) سامسونگ مدعی دستیابی به عملکرد سطح i5 شده است. بنابراین قدرت محاسباتی و پردازش گرافیکی لپ تاپ نسبت به نسخه پیشین افزایش خواهد داشت.

جدول مشخصات Galaxy Book S

پردازنده
  • Qualcomm Snapdragon 8cx Compute Platform
  • ۸ هسته‌ای، فناوری ساخت ۷ نانومتری
سیستم عامل ویندوز ۱۰
رم (RAM) ۸ گیگابایت
حافظه داخلی
  • ۲۵۶ گیگابایت
  • ۵۱۲ گیگابایت
کارت حافظه micro SD دارد
صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با پنل TFT لمسی با نسبت ۱۶ به ۹ رزولوشن فول اچ دی
دوربین ۷۲۰ پیکسل اچ دی
باتری
  • لیتیوم پلیمر ۴۲ وات‌ساعت
  • تا ۲۳ ساعت نمایش فیلم
شبکه قابل پشتیبانی نانو سیم
پورت‌ها و سنسورها دو پورت USB Type-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر اثر انگشت
ابعاد ۳۰۵.۲ در ۲۰۳.۲ در ۱۱.۸ میلی متر
اسکنر اثر انگشت اسکنر اثر انگشت (Windows Hello)
وزن ۰.۹۶ گرم
رنگ بندی طلایی و خاکستری

بررسی حافظه Galaxy Book S

حافظه رم گلکسی بوک اس ۸ گیگابایت است. حافظه داخلی آن هم به ترتیب ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت است. البته با استفاده از کارت حافطه می‌توانید این مقدار را تا ۱ ترابایت هم افزایش دهید.

باتری گلکسی بوک اس

از جمله خصوصیاتی که گلکسی بوک اس دارد و برای بسیاری جالب است، باتری این لپ تاپ است که عمر بالایی دارد. بر اساس ادعای که کمپانی سامسونگ این لپ تاپ با یک بار شارژ می‌تواند تا میزان ۲۳ ساعت کار کند. باتری که سامسونگ در این لپ تاپ استفاده کرده است، باتری ۴۲ وات ساعتی است که در زیر قاب قرار گرفته. البته میزان شارژدهی به مقدار مصرف کاربر و شرایطی که از لپ‌تاپ استفاده می‌کند بستگی دارد. با این حال در تست‌‌های انجام‌شده، عمر باتری این لپ‌تاپ در استفاده سنگین تا ۱۷ ساعت بوده است.

نوکیا 10

نوکیا ۱۰

 

سخن نهایی

Galaxy book s یک لپ‌تاپ قابل حمل و سبک است. اگر خیلی مسافرت می‌کنید یا لپ‌تاپ خود را همه جا می‌برید، انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. این محصول با اینکه عملکرد عالی ندارد و برای استفاده سنگین گیمینگ طراحی نشده اما از پس انجام کارهای روزمره به خوبی برمی‌آید. همچنین ظاهری جذاب با ضخامت کم دارد که در نگاه اول چشمتان را خواهد گرفت.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار