گلکسی A73 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی از راه می رسد

2bccd5b4c26f96e4ffdb138eac06fc85
زمان مطالعه: 2 دقیقه

براساس شایعاتی که به تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد که گلکسی A73 در بخش دوربین، از یک حسگر جدید ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد گرفت که این دوربین پیشرفت عالی برای این گوشی محسوب خواهد شد.

یکی از گوشی‌های هوشمندی که در خط تولید شرکت سامسونگ جایگاه ویژه‌ای دارد، سری A این کمپانی است.  شرکت سامسونگ در طی سال های گذشته به طور مستمر، مشخصات گوشی‌های A5X و گلکسی A7X را بهبود داده است که همین امر باعث شده، این مدل ها جز بهترین مدل‌های سامسونگ به حساب آید. علاوه برا این، برای رقابت بیشتر، دوربین این مدل‌ها به طور قابل توجهی ارتقا یافته است. همچنین اگر شایعاتی که منتشر شده، حقیقت داشته باشد؛ ارتقا دوربین در مدل آینده، یعنی گلکسی A73 بسیار قابل توجه خواهد بود و این گوشی نیز به یک گوشی محبوب بین کاربران تبدیل خواهد شد.

براساس شایعاتی که توسط رسانه‌های کره جنوبی منتشر شده است گویی سامسونگ قصد دارد گلکسی A73 خود را به دوربینی با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز کند، که البته این حسگر قبلاً در دو گوشی دیگر سامسونگ استفاده شده . گفتنی است که سامسونگ در ساخت دوربین گلکسی S20 اولترا و گلکسی S21 اولترا نیز از این حسگر استفاده کرده است.

شرکت بزرگ کره‌ای پس از گذشت چند سال، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خود را در گوشی‌هایش به کار برده است. جدیدترین حسگر ISOCELL HM3 درون گلکسی S21 استفاده شده که ابعاد آن برابر با ۱.۳۳۱, اینچی و پیکسل‌های این حسگر برابر با ۰.۸ میکرومتر است. با توجه به شایعات منتشر شده هنوز مشخص نیست که آیا واقعاً سامسونگ از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی در گلکسی A73 سامسونگ استفاده می‌کند یا خیر.

با این وجود، بعید نیست که این شرکت بزرگ در مدل گلکسی A73 خود از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کند. در این صورت دوربین گلکسی A73 به یک دوربین فوق‌العاده تبدیل خواهد شد. از آنجایی که سامسونگ قصد دارد قابلیت لرزشگیر را به تمامی سری گلکسی A در سال ۲۰۲۲ اضافه کند، ممکن است این بهبود در گلکسی A73 لازم باشد. با توجه به این که تمامی اخبار در حال حاضر شایعه‌ای بیش نبوده است باید منتظر بود.

منبع: sammobile

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار