هرآنچه که باید درباره گوشی های هوشمند آخر سال هوآوی بدانیم

6e1dcd0a62129f31c6d35b1d699b39b2
زمان مطالعه: 3 دقیقه

هرآنچه که باید درباره گوشی های هوشمند آخر سال هوآوی بدانیم

شرکت هوآوی قصد داشته برای نیمه دوم سال ۲۰۱۸ نیز چندین مدل گوشی هوشمند پرچمدار  و میان رده باکیفیتی معرفی کند که قادر هستند عملکرد بالایی از خود نشان داده و از دیوایس های قابل توجه بازار باشند. از جمله آنها باید به میت ۲۰، آنر ۱۰ و نوا ۳ اشاره کرد که هر یک ویژگی های بزرگی را در اختیار کاربر خود قرار می دهند.

به تازگی جزئیات سخت افزاری هر یک از این خانواده آشکار شده که باید نویسنده محصولاتی بزرگ را از برند چینی داد.

میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو

همانطور که گوشی هوشمند پرچمدار P10 به P20 تبدیل شده، هوآوی می خواهد میت ۱۰ را نیز با عنوان میت ۲۰ معرفی کند. مدلی که در دو نسخه پرو و استاندارد رونمایی خواهد شد و به بهترین مشخصات سخت افزاری نیز مجهز خواهند شد. از جمله آنها باید به پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۸۰ اشاره کرد که این بار نیز به NPU برای هوش مصنوعی مجهز شده است. حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به بالاتر، صفحه نمایش ۵.۹ اینچی ۱۴۴۰پیکسلی برای میت ۲۰ و صفحه نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی برای میت ۲۰ پرو ، قیمت ۶۱۴ دلاری میت ۲۰ و قیمت ۷۷۱ دلاری میت ۱۰ پرو از جمله مشخصات دیوایس های پرچمدار هوآوی است.

همچنین گفته شده هر دو مدل پاییز ۲۰۱۸ روانه بازار می شوند.

هوآویآنر ۱۰ و آنر ۱۰ لایت

شرکت هوآوی هر سال در ماه دسامبر نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خانواده آنر را معرفی می کند و برای سال جاری نیز چنین تصمیمی گرفته و می خواهد دو مدل آنر ۱۰ و آنر ۱۰ لایت را به همگان معرفی کند. گوشی هوشمندی ارزشمند که برند چینی با طراحی بهبودیافته و مشخصات قابل معرفی می کند.

آنر ۱۰ لایت به پردازنده کایرین ۶۷۰ با حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی مجهز است. همچنین قیمت پایه ۲۰۵ دلاری خواهد داشت و ظاهرا از دوربین دوگانه ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی ۳ و ۲ مگاپیکسلی دوگانه دارد.

در سوی دیگر آنر ۱۰ با پردازنده کایرین ۹۷۰، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت و با قیمت ۳۶۲ دلار عرضه خواهد شد.

هر دو مدل با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی همراه هستند.

نوا ۳، ۳ اس و ۳ لایت

خانواده نوا در مارس ۲۰۱۸ معرفی می شوند. سه مدل لایت، ۳اس و ۳ که هر یک با مشخصات قابل توجهی همراهی می کنند. سال گذشته نوا ۲ لایت با نمایشگر ۵.۸ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده کایرین ۶۷۰، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی  و قیمتی ۳۱۴ تا ۳۶۰ دلاری داشته است.

اما نوا ۳ با صفحه نمایش ۶ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده کایرین ۹۶۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۵۳۵ دلار به فروش خواهد رسید. نوا ۳ اس جزئیات دقیقی نداشته اما در ماه دسامبر روانه بازار می شود و به مشخصاتی چون پردازنده کایرین ۹۷۰، صفحه نمایش ۱۲۰۰ پیکسلی و برخی دیگر مجهز است.

هوآویانجوی ۸، انجوی ۸ پلاس و انجوی ۸ اس

یکی دیگر از خانواده های جدید هوآوی سری انجوی است. انجوی در نسل هشتم خود با سه مدل ۸ اس، ۸ پلاس و ۸ معرفی خواهد شد و هر یک ویژگی های خاص خود را دارند.

انجوی ۸ پلاس در ماه آوریل با پردازنده کایرین ۶۷۰، حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، صفحه نمایش ۶ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی و قیمت ۲۶۸ دلار معرفی می شود.

انجوی ۸ در ماه جولای با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۷۲۰ پیکسلی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، حافظه رم ۲ گیگابایتی و قیمت ۱۷۳ دلار عرضه خواهد شد.

آخرین مدل انجوی ۸ اس بوده که دستگاهی شبیه به پلاس بوده و با نمایشگر ۵.۷ اینچی با دوربین اصلی دوگانه و ویژگی های بزرگ از راه می رسد.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار