بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس

87b16e390c77e00d87c1273d7e73f567
زمان مطالعه: 4 دقیقه

گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس می‌توان گفت که ارتقاء یافته گوشی آیفون ایکس اس مکس است. علی رغم پیش بینی‌هایی که بسیاری از مخاطبان اپل داشتند این کمپانی در سری جدید پرچمدارانش تغییرات آنچنان هیجان انگیزی را تدارک ندیده است. گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ به همراه گوشی آیفون ۱۱پرو رونمایی شد. در این مطلب به بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس همراه شما هستیم.

بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس

بررسی طراحی آیفون ۱۱ پرو مکس

  • برخورداری از رنگ سبز جدید midnight
  • مقاومت در برابر آب با IP68 در عمق بیش از چهار متری برای بالای سی دقیقه
  • داشتن سه دوربین در پشت گوشی

طراحی گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس بسیار شبیه گوشی آیفون ایکس اس مکس است. تفاوت اصلی ما بین این دو گوشی اضافه شدن دوربین اضافی در پشت گوشی است. همچنین داشتن قاب پشتی شبیه شیشه یخ زده از این تفاوت این دو گوشی است.

blank

طراحی زیبا و منحصر به فرد گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس

در جلو گوشی کمپانی اپل از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با قابلیت  Super Retina XDR استفاده کرده است. تغییر بزرگ در طراحی این گوشی در پشت گوشی قرار دارد. سه لنز دوربین در یک قاب میکس شده اند. همچنین این گوشی در چهار رنگ مختلف طلایی، نقره ای، خاکستری و سبز عرضه می‌شود.

صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس

  • دارای  نمایشگر OLED 6.5 اینچی
  • روشنایی ۸۰۰ نیت معمولی و ۱۲۰۰ نیت حداکثر
  • رزولوشن ۲۶۸۸ در ۱۲۴۲ پیکسل

گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس دارای بزرگ ترین صفحه نمایش در بین گوشی‌های اپل است. اندازه صفحه نمایش این گوشی ۶.۵ اینچ است. این صفحه نمایش دارای ۱۲۰۰ نیت روشنایی است. کنتراست صفحه نمایش آیفون ۱۱ پرو مکس دو میلیون به یک است، که در مقایسه با آیفون xs max دو برابر است.

blank

صفحه نمایش و رزولوشن گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس

طراحی این صفحه نمایش جدید دو نتیجه داشته است. یکی این که عمر و دوام باتری را بیشتر می‌کند و دوم این که قدرت و پردازش گوشی را بالا برده است. از این جهت، این گوشی نسبت به پرچم داران قبلی خود قوی تر و پیشرفته تر است.

جدول مشخصات گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس

وزن ۲۲۶ گرم
ابعاد ۱۵۸ در ۷۷.۸ در ۸.۱ میلی متر
سیستم عامل (OS) iOS 13
اندازه نمایشگر ۶.۵ اینچی (۲۶۸۸ در ۱۲۴۲)
اندازه ۶.۲ در ۳.۱ در ۰.۳۲ اینچ
رزولوشن ۲۶۸۸ در ۱۲۴۲
پردازنده (CPU) A 13 Bionic
حافظه ۶۴ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی
باتری ۵ ساعت بیشتر از باتری گوشی آیفون XS Max
دوربین عقب ۱۲ مگا پیکسل عریض با دیافراگم (۱.۸/F)

۱۲ مگا پیکسل فوق عریض با دیافراگم (۲.۴/F)

۱۲ مگا پیکسل تله فوتو با دیافراگم (۲.۰/f)

دوربین جلو ۱۲ مگا پیکسل با دیافراگم (۲.۲/f)
مقاومت در برابر آب IP 68
رم (RAM) نامشخص
کارت حافظه micro SD نه
جک هدفون نه
قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار
رنگ بندی طلایی، نقره ای، خاکستری و سبز

بررسی پردازنده آیفون ۱۱ پرو مکس

  • استفاده از پردازنده A13 Bionic
  • شارژ سریع ۱۸ واتی در جعبه
  • بهبود و تقویت عمر باتری به ۵ ساعت و بیشتر
  • نداشتن ۵G

کمپانی اپل در این گوشی پردازنده را از A12 Bioinc به A13 Bionic ارتقا داده است. بنابراین زمان اجرا و عملکرد گوشی کمتر شده و مدت زمان کمی لازم است که گوشی دستورات ما را اجرا نماید. پردازنده جدید با GUP جدید ترکیب شده است. این بدین معناست که شما به راحتی می‌توانید از ویدئوها ویرایش شده کپی تهیه کنید. همچنین پردازش تصاویر، بازی گیم‌ها و کارهای غیر را به راحتی انجام دهید.

بررسی دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس

آیفون ۱۱ پرو مکس همانند آیفون ۱۱ پرو دارای سه دوربین در پشت و یک دوربین سلفی است. هر سه دوربین قرار گرفته در پشت گوشی ۱۲ مگاپیکسل هستند. با این حال، دوربین اصلی از لرزش گیر ایپتیکال بهره می‌برد.

blank

نحوه طراحی و قرار گرفتن دوربین در پشت دوربین گوشی گلکسی آیفون ۱۱ پرو مکس

همچنین دوربین تاه فوتوی این گوشی در مقایسه با دوربین استاندارد و اولتراواید بزرگ نمایی بیشتری دارد. از دیگر ویژگی‌های دوربین‌های سه گانه این گوشی دارد، حالت night است. حالت Night دوربین اجازه ثبت عکس‌های روشن تر و با کیفیت تر در تاریکی را به کاربر می‌دهد.

بررسی باتری آیفون ۱۱ پرو مکس

کمپانی اپل در معرفی این اسمارت فون هیچ اشاره‌ای به ظرفیت باتری نکرد. ولی با این حال، بر اساس گفته‌های اپل، باتری آیفون ۱۱ پرو مکس در مقایسه با باتری نسل‌های گذشته گوشی‌های اپل ۵ ساعت شارژ دهی بیشتری دارد.

blank

دوربین زوم اپتیکال دو و باتری گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس

از دیگر ویژگی‌های باتری آیفون ۱۱ پرو مکس دارد، شارژ سریع ۱۸ واتی از دیگر خصوصیات باتری آیفون ۱۱ پرو مکس است.

بررسی امکانات آیفون ۱۱ پرو مکس

این گوشی جدید اپل دارای حافظه ۱۲، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی است. ولی با این حال، کمپانی اپل چیزی در مورد رم این گوشی نگفته است. همچنین آیفون پرو ۱۱ مکس از کارت حافظه micro SD پشتیبانی نمی‌کند. نداشتن جک هدفون از دیگر معایبی است که این گوشی دارد. فقدان کارت حافظه و جک هدفون می‌تواند برای برخی از کاربران ناراحت کننده باشد. با این حال، استفاده از پردازنده A13 Bionic از جمله نقاط قوت این گوشی است، که آن را قدرت مندتر و قوی تر از دیگر گوشی‌ها می‌کند.

قیمت گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس

بر اساس آنچه کمپانی آیفون اعلام کرده است، قیمت پایه و شروع برای گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس ۱۰۹۹ دلار است. این قیمت برای آیفون ۱۱ پرو مکس در مقایسه با سایر پرچم داران کوشی اپل تا حدودی گران است. ولی با این حال، برای افرادی که علاقه مند به داشتن این مدل از گوشی می‌باشند، قیمت مناسبی می‌باشد.

منابع: + + +

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار