اندروید از صفحه نمایش منعطف پشتیبانی می کند

7459e6547431ed48fe8e807f58bdad40
زمان مطالعه: 1 دقیقه

روز گذشته شرکت سامسونگ با رونمایی از صفحه نمایش منعطف اسمارتفون خود که بزودی اولین گوشی هوشمند منعطف نیز رونمایی می شود، خبر از توسعه گوشی هوشمندی با ساختار جدید داد. ساختاری که بسیاری از کمپانی های صنعت به دنبال توسعه آن هستند.

 پس از آن که شاهد رونمایی گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بی حاشیه بودیم، حال نوبت به مدل های انعطاف پذیر رسیده و بسیاری از برندهای مطرح سعی دارند نسبت به یکدیگر برتر باشند و زودتر از دیگری چنین محصولی را معرفی کنندپیشتر یک استارتاپ کالیفرنیایی موسوم به رویال اولین دیوایس انعطاف پذیر را رونمایی کرد و سامسونگ نیز روز گذشته طرح اولیه گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود را به نمایش درآورد. شایعات نیز به اسمارتفون منعطف هوآوی و ال جی اشاره داشتند.

این طور که مشخص است کمپانی های متعددی به این نوع طراحی روی آورند و سال ۲۰۱۹ شرکت های متعددی دست به کار شده و چنین محصولی معرفی می کنند. گوگل در نشست  Android Developer اعلام نمود که می خواهد سیستم عامل محبوب اندروید را به پشتیبانی از صفحه نمایش انعطاف پذیر درآورد.گوگل همچنین از توسعه دهندگان درخواست کرد تا به توسعه اپلیکیشن هایی متناسب با گوشی های هوشمند منعطف برای اندروید بپردازند.

انتظار می رود بزودی جزئیات بیشتری در دسترس قرار گیرد و گوگل اطلاعات کافی ارائه دهد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار