راهنمای خرید گوشی های بالای ۲۰ میلیون تومان (مرداد ۱۴۰۲)

راهنمای خرید گوشی های بالای ۲۰ میلیون تومان
زمان مطالعه: 12 دقیقه

زمان مطالعه : ۱۳ دقیقه

راهنمای خرید گوشی های بالای ۲۰ میلیون تومان ، بهترین گوشی‌های هوشمند هر برند که معمولا تحت عنوان پرچم‌دار شناخته می‌شوند در این رده قیمتی هستند. قیمت بالای این گوشی‌ها به دلیل امکانات و مشخصات فوق‌العاده و خوبی است که دارند. این دست گوشی‌های هوشمند، آخرین فناوری روز را به همراه بهترین کیفیت ساخت دارند و گاهی ممکن است ویژگی‌های هیجان‌انگیز نیز همراه آنها باشد. در این رده معمولا گوشی‌های اپل همیشه حضور دارند؛ گوشی‌های این برند به داشتن عملکرد خوب مشهورند و با استفاده از سیستم عامل متفاوت طرف داران خاص خود را دارند. در ادامه به معرفی چند گوشی هوشمند در این رده قیمتی پرداخته‌ایم.

گوشی‌های منتخب بالای ۲۰ میلیون تومان برند اپل

 

آیفون 13 پرو مکس

آیفون ۱۳ پرو مکس

  • گوشی Apple Iphone 13 pro max

همه چیز را با هم در یک گوشی می‌خواهید؟ آیفون ۱۳ پرو مکس برای شما است. این گوشی پرچمدار ارزشمند، یک نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی دارد وسریع‌ترین عملکرد موجود و عمر باتری فوق‌العاده را در یک بسته‌بندی زیبا به شما ارائه می‌دهد. نکته منفی آن عملکرد دوربین‌ها است که می‌توانست بهتر باشد. سه دوربین عقبی و سلفی همه ۱۲ مگاپیکسلی هستند؛ بااین‌حال سنسور جدید دوربین‌های این گوشی کمک می‌کنند نور بیشتری توسط لنز دریافت شود تا بتوانید تصاویر روشن‌تری ثبت کنید.

اپل در  گوشی Iphone 13 pro max میزان زوم را قدرتمندتر کرده و به زوم اپتیکال ۳ برابری و زوم دیجیتال ۱۵ برابری رسیده است. بزرگ‌تر بودن ماژول دوربین این گوشی اتفاقی نیست، دوربین اصلی عریض، بزرگ‌ترین دوربین ارائه شده اپل تابه‌حال است که از دیافراگم f/1.5 استفاده می‌کند و نسبت به آیفون ۱۲ پرو مکس، ۴۹ درصد نور بیشتری می‌گیرد. نمایشگر آن می‌تواند به‌راحتی از نرخ تازه‌سازی ۱۰ هرتز به ۱۲۰ هرتز برسد که سبب نمایش تصاویر بهتر و حرکات نرم‌تر می‌شود. به لطف چیپست جدید A15 Bionic، آیفون ۱۳ پرو مکس به طرز عجیبی سریع است و می‌شود آن را سریع‌ترین گوشی موجود دانست.

.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”۳/۴″][vc_column_text]

مشخصات و امتیاز گوشی
اطلاعات مشخصات فنی امتیاز
پردازنده و حافظه Apple A15 Bionic | 128GB 6GB RAM, 256GB 6GB RAM, 512GB 6GB RAM, 1TB 6GB RAM ۵
دوربین اصلی و سلفی سه گانه ۱۲و ۱۲ و ۱۲ مگاپیکسل , ۱۲ مگاپیکسل ۴
نمایشگر ۶.۷ اینچ (Super Retina XDR OLED, 120Hz ) ۵
باتری ۴۳۵۲ میلی آمپر (لیتیوم یونی) ۴
قیمت (تومان) ۵۵,۶۰۰,۰۰۰ ۲
جمع بندی نهایی ۲۰/۲۵

 

آیفون 13 پرو

آیفون ۱۳ پرو

 

  • گوشی iPhone 13 pro

مدل پرو مدل میانی از بین خانواده iPhone 13 است.  این گوشی ۲۰۴ گرمی، بدنه شیشه‌ای و فریم استیل داشته و از طراحی مختص آیفون بهره می‌برد. برای محافظت در برابر آب و گرد و خاک نیز، استاندارد IP68 را کسب کرده است. نمایشگر Super Retina XDR OLED آن با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR10 بسیار عالی عمل می‌کند. وضوح این نمایشگر هم برابر ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲ پیکسل است. سیستم آن IOS 15 است که احتمالا تا نسخه ۱۶ آپدیت شود. تراشه آیفون ۱۳ پرو، یعنی Apple A15 Bionic از قوی‌ترین و بهترین تراشه‌های موجود است که سرعتی بسیار عالی برای این گوشی فراهم کرده است. دوربین‌های سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسلی شامل عریً فوق عریض و تله فوتو هستند که با کیفیتی بسیار بالا کار می‌کنند. همچنین حالت‌های مختلف و جذاب عکاسی و فیلم‌برداری موجود روی آن، کمک می‌کنند تا بتوانید به صورت کاملا حرفه‌ای تصویربرداری کنید.

در نهایت گوشی iPhone 13 pro با یک باتری ۳۰۹۵ میلی آمپر ساعتی کار می‌کند که به راحتی برای یک روز کافی است. پشتیبانی از شارژ سریع هم تا ۲۳ وات وجود دارد که یعنی گوشی در نیم ساعت، تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”۳/۴″][vc_column_text]

مشخصات و امتیاز گوشی
اطلاعات مشخصات فنی امتیاز
پردازنده و حافظه Apple A15 Bionic | 128GB 6GB RAM, 256GB 6GB RAM, 512GB 6GB RAM, 1TB 6GB RAM ۵
دوربین اصلی و سلفی سه گانه ۱۲و ۱۲ و ۱۲ مگاپیکسل , ۱۲ مگاپیکسل ۴
نمایشگر ۶.۷ اینچ (Super Retina XDR OLED, 120Hz ) ۵
باتری ۴۳۵۲ میلی آمپر (لیتیوم یونی) ۴
قیمت (تومان) ۵۵,۶۰۰,۰۰۰ ۲
جمع بندی نهایی ۲۰/۲۵

 

گوشی منتخب بالای ۲۰ میلیون تومان برند شیائومی

 

  • mi 11 ultra

    mi 11 ultra

    گوشی Xiaomi Mi11 Ultra

این گوشی شیائومی تقلیدی از گوشی‌های هوشمند فوق‌العاده S21 Ultra سامسونگ و آیفون ۱۲ پرو مکس است و به همان اندازه قدرت دارد. مجموعه ویژگی‌های آن در کنار طراحی زیبا، تداعی کننده گوشی های لوکس است. اما یک ویژگی اضافه‌تر هم دارد. این ویژگی برجسته، در دوربین عقب آن است که نه‌تنها سه دوربین قدرتمند با لنزهای غول‌پیکر را در خود جای‌داده بلکه یک نمایشگر ثانویه ۱.۱ اینچی هم دارد. طراحی آن زیبا و چشم‌نواز است. به لطف سخت‌افزاری که دارد می‌توانید عکس‌های خوبی  با این گوشی بگیرید. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که به همراه آن لنز پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی و فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی هم  قرار دارند.

پردازنده اسنپ دراگون ۸۸۸ استفاده از Mi 11 Ultra را بسیار جذاب می‌کند و مخصوصاً برای بازی بسیار خوب است. حتی اگر بخواهید ویرایش عکس و ویدیو انجام دهید هم کار شما را ساده می‌کند. البته مشکل داغ شدن گوشی می‌تواند کمی بر قدرت پردازنده تأثیر بگذارد. نمایشگر آمولد ۱۲۰ هرتزی با وضوح ۲k هم قابل‌تحسین است و هرآنچه بخواهید را عالی نمایش می‌دهد، چه در حال تماشای فیلم و سریال باشید و چه در رسانه‌های اجتماعی بچرخید. سرعت شارژ یکی از ویژگی‌های مفید این گوشی است، چون شارژ کردن گوشی با شارژر ۶۷ واتی بسیار سریع است و وقتتان را تلف نمی‌کند.

مشخصات و امتیاز گوشی
اطلاعات مشخصات فنی امتیاز
پردازنده و حافظه  Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G | 256GB 8GB RAM, 256GB 12GB RAM, 512GB 12GB RAM ۴
دوربین اصلی و سلفی سه گانه ۵۰ و ۴۸ و ۴۸ مگاپیکسل , ۲۰ مگاپیکسل ۵
نمایشگر ۶.۸۱ اینچ ( AMOLED , 120Hz ) ۴
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر (لیتیوم پلیمری) ۵
قیمت (تومان) ۳۴,۶۵۰,۰۰۰ ۳
جمع بندی نهایی ۲۱/۲۵

 

لیست گوشی‌های بالای ۲۰ میلیون تومان برند سامسونگ:

 

Galaxy S22+

Galaxy S22+

 

  • گوشی +Galaxy S22

S22 plus طراحی باریک و خوش‌ساخت، با صفحه‌نمایش خیره‌کننده، نرم‌افزار پر از ویژگی و دوربین‌های بهبودیافته ارائه می‌دهد اما نقص‌هایی هم در باتری و نرم‌افزار دوربینش دارد.

این گوشی با شیشه و آلومینیوم ساخته شده و با IP68 در برابر گردوخاک و آب محافظت می‌شود. بااین‌حال طراحی زیبایی دارد که راحت درون دست جای گرفته و از نظر اندازه بین دو مدل S22 استاندارد و Ultra است.

نمایشگر Dynamic AMOED 2x آن از HDR10 پشتیبانی کرده و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز دارد که یعنی روان و نرم کار می‌کند. تراشه به‌کاررفته در این گوشی، در ایالات متحده و برخی کشورها، اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ است و در باقی کشورها، اگزینوس ۲۲۰۰. هر دوی این چیپست ها به‌خوبی کارکرده و دارای توان بسیار بالایی هستند. ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده و در دو نسخه به فروش می‌رسد. دوربین اصلی گوشی ۵۰ مگاپیکسلی بوده که در کنار یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض ارائه شده. کیفیت دوربین‌ها بد نیست اما می‌توانست بهتر باشد.

باتری گوشی +Galaxy S22 یک سلول ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با سرعت ۴۵ واتی شارژ می‌شود، از شارژ بی‌سیم با سرعت ۱۵ وات پشتیبانی کرده و شارژ معکوس هم دارد. با اینکه گوشی کمی گران است اما ارزشش را دارد و یک مدل متوسط است که بین گلکسی S22 استاندارد و اولترا قرار گرفته.

مشخصات و امتیاز گوشی
اطلاعات مشخصات فنی امتیاز
پردازنده و حافظه  Exynos 2200 | 128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM ۵
دوربین اصلی و سلفی سه گانه ۵۰ و ۱۰ و ۱۲  مگاپیکسل , ۱۰ مگاپیکسل ۴
نمایشگر ۶.۶ اینچ ( Dynamic AMOLED 2X, 120Hz) ۵
باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر (لیتیوم پلیمری) ۵
قیمت (تومان) ۳۰,۱۰۰,۰۰۰ ۴
جمع بندی نهایی ۲۰/۲۵

 

s22 ultra

s22 ultra

 

  • گوشی S22 Ultra

این پرچمدار جدید سامسونگ یک گوشی اندرویدی بزرگ، قدرتمند و جذاب است که می‌شود آن را همه‌کاره به حساب آورد. شما برای انجام هر کاری از یادداشت برداری، انجام انواع بازی، وبگردی معمولی و… می‌توانید روی آن حساب کنید.

دوربین‌های فوق‌العاده آن با قابلیت Space zoom شما را به بی‌نهایت و فراتر از آن می برند و البته همه اینها در کنار هم منجر به خلق چنین قیمتی شده‌اند که واقعا ارزشش را خواهد داشت.

به لطف تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۱۰۰، این مدل به راحتی، قدرتمندترین تلفون اندرویدی موجود است. نمایشگر داینامیک آمولد آن با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ عرضه شده که به راحتی بهترین نمایشگری است که تا به حال روی تلفن های همراه دیده‌ایم.

عمر باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن هم با سرعت ۴۵ واتی شارژ می‌شود و یکی از بادوام‌ترین باتری‌های موجود است که برای یک روز کامل و حتی بیشتر از آن نیازی به شارژ مجدد نخواهد داشت. شاید حس کنید کمی سنگین یا بزرگ است اما قدرت بالای آن سبب می‌شود هیچ تردیدی برای انتخابش نداشته باشید. گوشی S22 Ultra یک اسمارت فون عالی وقوی از برند معروف سامسونگ است.

مشخصات و امتیاز گوشی
اطلاعات مشخصات فنی امتیاز
پردازنده و حافظه Exynos 2200| 128GB 8GB RAM, 256GB 12GB RAM, 512GB 12GB RAM, 1TB 12GB RAM ۵
دوربین اصلی و سلفی چهار گانه ۱۰۸ و ۱۰ و ۱۰ و ۱۲ مگاپیکسل , ۴۰ مگاپیکسل ۵
نمایشگر ۶.۸ اینچ ( Dynamic AMOLED , 120Hz ) ۵
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر (لیتیوم یونی) ۵
قیمت (تومان) ۳۷,۷۰۰,۰۰۰ ۴
جمع بندی نهایی ۲۴/۲۵

 

گلکسی S22

گلکسی S22

 

  • گوشی Galaxy S22

مدل استاندارد سری گلکسی S22 یک گوشی بسیار قوی و مناسب برای هر کاربری است. بدنه آن شیشه‌ای است و فریم آلومینیومی دارد ولی با وزن ۱۶۷ گرم جزو گوشی‌های هوشمند خوش‌دست و سبک دسته‌بندی می‌شود. برای محافظت از آن از استاندارد IP68 استفاده می‌شود. نمایشگر Dynamic AMOLED 2x با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۳۰۰ نیت، از بهترین نمایشگر های موجود در بین گوشی‌های هوشمند امروزی است. وضوحی که این صفحه ارائه می‌دهد، برابر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است و با کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس+ محافظت می‌شود. با اندروید ۱۲ عرضه شده و با One UI 4.1 کار می‌کند. تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ یا اسنپ دراگون ۸ نسل۱ که روی نسخه‌های مختلفی از آن تعبیه شده‌اند، هر دو جزو بهترین و سریع‌ترین چیپست‌های موجود هستند. سیستم دوربین این گوشی با یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی عریض، ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض کار می‌کند و یک دوربین جلوی ۱۰ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی با کیفیت هم دارد.

در نهایت یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی، گوشی جمع و جور Galaxy S22 را قدرت‌دهی می‌کنند و سرعت شارژ سریع آن تا ۲۵ وات است. شارژ سریع ۱۵ واتی و شارژ معکوس بی‌سیم ۴.۵ واتی هم از دیگر مشخصات عالی آن هستند.

مشخصات و امتیاز گوشی
اطلاعات مشخصات فنی امتیاز
پردازنده و حافظه Exynos 2200 | 128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM ۵
دوربین اصلی و سلفی سه گانه ۵۰، ۱۰ و ۱۲ مگاپیکسل , ۱۰ مگاپیکسل ۵
نمایشگر ۶.۱ اینچ ( Dynamic AMOLED 2X, 120Hz ) ۵
باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر (لیتیوم یونی) ۴
قیمت (تومان) ۳۰,۱۰۰,۰۰۰ ۳
جمع بندی نهایی ۲۲/۲۵

 

گوشی‌های منتخب بالای ۲۰ میلیون تومان برند گوگل: 

 

Google pixel 6

Google pixel 6

 

  • گوشی Google pixel 6

گوگل pixel 6 به‌طورکلی انتخاب مناسبی است و سخت‌افزار و نرم‌افزاری عالی دارد. بااین‌حال سؤالی درباره طراح آن وجود دارد که آیا گامی در جهت درست است یا خیر؟

دوربین‌های پشتی این گوشی در یک قاب افقی، به عرض گوشی قرار گرفته‌اند و برجستگی مشخصی از سطح آن دارند. این طراحی تازه و متفاوت است اما احتمالا هرکسی آن را نپسندد. بااین‌حال کیفیت ساخت بالا است و با اینکه شاید گوشی کمی سنگین و بزرگ باشد اما نگه‌داشتن آن در دست سخت نیست.  نمایشگر AMOLED  ۹۰ هرتزی از HDR10 پشتیبانی کرده و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ دارد. همچنین با کورنینگ گوریلاگلس ویکتوس محافظت می‌شود.

تراشه به‌کاررفته در پیکسل ۶، تنسور ساخته خود گوگل است که با هوش مصنوعی کار می‌کند. با اینکه هنوز مدت‌زمان زیادی از عرضه از آن نگذشته اما خوب عمل کرده و در تست‌های انجام شده، نتایج مناسبی دریافت کرده است. این تراشه در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، هر نیازی داشته باشید را به‌راحتی برآورده می‌کند و لگ و کندی ندارد. از طرفی اندروید ۱۲ روی آن اجرا می‌شود که تجربه خالص اندروید را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن با یک لنز فوق عریض ۱۲ همراه است و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم در نهایت سیستمی معمولی را می‌سازد که در این رده قیمتی چندان جالب نیست.

باتری گوشی گوگل Pixel 6 یک سلول ۴۶۱۴ میلی‌آمپر ساعتی است که با پشتیبانی از شارژ سریع تا ۳۰ وات عرضه شده. این یعنی گوشی شما تنها در ۳۰ دقیقه، تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود. سرعت شارژ بی‌سیم گوشی، ۲۱ وات بوده و پشتیبانی از شارژ معکوس هم وجود دارد.

مشخصات و امتیاز گوشی
اطلاعات مشخصات فنی امتیاز
پردازنده و حافظه Google Tensor | 128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM ۴
دوربین اصلی و سلفی دوگانه ۵۰ و ۱۲ مگاپیکسل , ۸ مگاپیکسل ۴
نمایشگر ۶.۴ اینچ ( AMOLED, 90Hz ) ۴
باتری ۴۶۱۰ میلی آمپر (لیتیوم یونی) ۵
قیمت (تومان) ۲۴,۷۰۰,۰۰۰ ۳
جمع بندی نهایی ۲۰/۲۵

 

Google Pixel 6 pro

Google Pixel 6 pro

 

  • گوشی Google Pixel 6 pro

Pixel 6 pro پیشرفته‌ترین گوشی این سری است اما نقاط قوت آن مستقیما با رقبا قابل‌مقایسه نیستند؛ به‌طورکلی یک پرچمدار عالی است که از خرید آن ناامید نخواهید شد.

مانند پیکسل ۶، این مدل هم کمی سنگین و بزرگ است که شاید برای همه مناسب نباشد. البته جنس بدنه خوبی داشته و با استاندارد IP68 در برابر آب و گردوخاک مقاوم شده. نمایشگر این گوشی با فناوری LTPO AMOLED ساخته شده که یعنی با وجود نرخ تازه‌سازی بالای ۱۲۰ هرتز، مصرف باتری بسیار پایین نگه داشته می‌شود. این نمایشگر وضوح ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ داشته و با کورنینگ گوریلاگلس ویکتوس محافظت می‌شود.

تراشه تنسور در این مدل بهبودیافته و عملکرد مناسبی دارد. این تراشه در زمان استفاده حتی از رتبه‌هایی که کسب کرده هم بهتر است و باتکیه‌بر دانش هوش مصنوعی خود، وظایفی که بخواهید را انجام می‌دهد. گوشی با رم ۱۲ گیگابایتی و سه گزینه حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت عرضه شده که نسبت به پیکسل ۶ بهتر هستند.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار لنز تله فوتوی ۴۸ و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی بسیار عالی هستند و ویژگی‌های نرم‌افزاری گوشی کمک می‌کند بتوانید تصاویری باکیفیت بسیار خوب با این گوشی ثبت کنید.

باتری گوشی  Pixel 6 pro یک سلول ۵۰۰۳ میلی‌آمپر ساعتی است که با سرعت ۳۰ واتی شارژ می‌شود. این سرعت شارژ چندان بالا نیست اما می‌تواند شارژ گوشی را در نیم ساعت به ۵۰ درصد برساند. همچنین شارژ سریع بی‌سیم هم تا ۲۱ وات پشتیبانی می‌شود و شارژ معکوس تعبیه شده است.

مشخصات و امتیاز گوشی
اطلاعات مشخصات فنی امتیاز
پردازنده و حافظه  Google Tensor| 128GB 12GB RAM, 256GB 12GB RAM, 512GB 12GB RAM ۴
دوربین اصلی و سلفی سه گانه ۵۰ و ۴۸ و ۱۲ مگاپیکسل , ۱۱.۱ مگاپیکسل ۴
نمایشگر ۶.۷۱ اینچ ( LTPO AMOLED, 120Hz ) ۵
باتری ۵۰۰۳ میلی آمپر (لیتیوم یونی) ۵
قیمت (تومان) ۳۶,۲۵۰,۰۰۰ ۳
جمع بندی نهایی ۲۱/۲۵

 

گوشی منتخب بالای ۲۰ میلیون تومان برند وان‌پلاس:

OnePlus 9 pro

OnePlus 9 pro

گوشی OnePlus 9 pro

این گوشی به‌راحتی تجربه یک گوشی پرچم‌دار را به شما می‌دهد و در رده قیمتی خود رقابت سنگینی با بهترین‌های سامسونگ و اپل دارد. خود گوشی با ۱۹۷  گرم وزن بسیار سبک است و تجربه کاربری خوبی دارد. دوربین‌ها شامل سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو، ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی مونو کروم هستند و در هر شرایطی عکس‌‌های خوبی می‌گیرند. این بهترین تنظیمات دوربینی است که در گوشی‌های این برند به‌کاررفته. رنگ‌ها در تصاویر دوربین این گوشی به‌دقت بازتولید شده و شبیه به نمونه اصلی هستند. دوربین اصلی از سنسور IMX789 سونی استفاده می‌کند و سه دوربین دیگر با سنسور IMX766 ساخته شده‌اند.

دوربین تله فوتو می‌تواند با زوم اپتیکال تا ۳ برابر عکاسی کند. OnePlus 9 Pro مجهز به چیپست اسنپ دراگون ۸۸۸ است و به خوبی می‌تواند هرکاری را که بخواهید انجام دهد. برنامه‌ها به سرعت باز می‌شوند و می‌توانید حتی بازی های مختلفی هم با آن انجام دهید. نمایشگر آمولد این گوشی وضوح ۱۴۴۰ در ۳۲۱۶ پیکسل دارد که برای تماشای فیلم و بازی بسیار مناسب است و تجربه لذت‌بخشی به شما خواهد داد. عمر باتری آن بهترین نیست اما یک روز کامل را دوام خواهد آورد و با شارژر سریع ۶۵ واتی، در کمتر از نیم ساعت ۱۰۰ در صد شارژ خواهد شد. البته یک گزینه شارژر ۵۰ واتی هم وجود دارد که شارژ کامل را در ۴۳ دقیقه انجام می‌دهد.

مشخصات و امتیاز گوشی
اطلاعات مشخصات فنی امتیاز
پردازنده و حافظه Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G | 128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM, 256GB 12GB RAM ۴
دوربین اصلی و سلفی چهار گانه ۴۸ و ۸ و ۵۰ و ۲ مگاپیکسل , ۱۶ مگاپیکسل ۴
نمایشگر ۶.۷۸ اینچ ( LTPO Fluid2 AMOLED , 120Hz ) ۵
باتری ۴۵۱۰ میلی آمپر (لیتیوم پلیمری) ۵
قیمت (تومان) ۳۲,۴۰۰,۰۰۰ ۳
جمع بندی نهایی ۲۱/۲۵

معمولا بین گوشی‌های هوشمند این رده تفاوت چندانی وجود ندارد، در چنین شرایطی، بهترین معیار انتخاب، علاوه بر سلیقه شخصی، کاربردی است که از گوشی انتظار دارید و برندی که می‌پسندید. به عنوان مثال گوشی‌های اپل، عملکردی بسیار سریع و عالی دارند در حالی که در بحث دوربین، گوشی‌های سامسونگ معمولا بهتر هستند. برای انتخاب یک گوشی هوشمند رده بالا بهتر است به نیاز خود توجه کنید و اینکه توقع دارید گوشی چه کاری برایتان انجام می‌دهد، چون قیمت این مدل تلفن‌های هوشمند بالا است و بهتر است قبل از خرید، بیشتر دقت کنید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار