هر آنچه از بلک بری Key2 می دانیم

89021dd891d21fe309fece79c357e0f6
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت بلک بری یکی از برندهای مطرح بوده که به تولید تلفن هوشمند می پردازد و پیشتر تصمیم گرفت در پروژه ای با همکاری TCL تولید اسمارتفون های خود را در اختیار این شرکت چینی قرار دهد.

پس از آن چندین مدل گوشی هوشمند اندرویدی توسط برند کانادایی و چینی معرفی شد و همگی با فروش خوبی رو به رو شدند. در این بین بزودی کانادایی ها از گوشی هوشمند جدید Key2 رونمایی خواهند کرد.

مدلی که تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد و هیچ یک به تایید یا تکذیب بلک بری نرسید. البته پیشتر دعوتنامه Key2 منتشر شد و قرار است در رویداد ۸ ژوئن توسط بلک بری معرفی شود.

به هر حال در این مطلب قصد داریم شما را با Key2 بلک بری پیش از رونمایی آشنا کنیم:

طراحی و ساخت

Key2 دارای صفحه کلید فیزیکی بوده که در کنار نمایشگر لمسی کوچک می تواند تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم آورد. این گوشی هوشمند مشخصات متعددی نداشته و با طراحی باکیفیتی که دارد نظر مخاطب خود را جلب می کند. بلک بری پیشتر تایید کرد که بزودی Key 2 را معرفی می کند و همین نیز شده است. این مدل با رونمایی در ۸ ژوئن اطلاعات کامل آن افشا خواهد شد. با ابعاد ۱۵۱*۷۱*۸.۵ میلیمتری و وزن ۱۶۸ گرمی ابعاد و وزن مناسبی را در Key2 شاهد هستیم. مدلی که می تواند تجربه کاربری خوبی را رقم زده و یک مدل ارزشمند به شمار می رود.

صفحه نمایش

در بخش صفحه نمایش از نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی ۱۰۸۰×۱۶۲۰ پیکسلی بهره می برد که نباید انتظارات بسیاری نسبت به آن داشت. یک پنل IPS LCD با تراکم ۴۳۳ppi مطلوب بوده و می تواند کیفیت خوبی از گوشی هوشمند را در بحث صفحه نمایش ارائه دهد.

blankسخت افزار

در بحث سخت افزاری Key2 گوشی هوشمند رده میانی بوده و پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۶۰ با تراشه گرافیکی آدرنو ۵۱۲ برای آن در نظر گرفته شد. همچنین حافظه رم ۶ گیگابایتی یا ۴ گیگابایتی در مقابل حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، پیکربندی سخت افزاری خوبی را برای یک میان رده فراهم می آورد.

دوربین

یکی از بخش های با اهمیت برای خریداران اسمارتفون ها دوربین است. خوشبختانه Key2 از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد که قابلیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی را داراست. همچنین در بخش سلفی دوربین ۸ مگاپیکسلی به کار گرفته شده که قابلیت تصویربرداری ۷۲۰ پیکسلی را برای کاربر رقم می زند. از این رو در بحث دوربین این محصول بلک بری کارآمد و ایده آل است.

باتری

در بحث باتری KEy2 با باتری ۳۳۶۰ میلی آمپری همراه است که باتوجه به سطح سخت افزاری آن رده بالا نیست اما می تواند تجربه خوبی را در مدت زمان طولانی برای افراد یا صاحبین Key2 رقم زند. با این پک باتری لیتیوم یونی در نظر گرفته شده گوشی هوشمند بلک بری قادر است ساعت ها پایدار باقی بماند بدون آن که نقص عملکردی را در این گوشی هوشمند شاهد بود.

به طور کلی Key2 اسمارتفون موردانتظاری بوده و با صفحه کلید فیزیکی در کنار نمایشگر لمسی اسمارتفون عجیبی نیز محسوب می شود. بنابراین باید تا معرفی آن برای کسب اطلاعات دقیق منتظر ماند.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار