مدیرعامل اپیک گیمز برای توقف عرضه انحصاری بازی‌های شرط گذاشته است!

e09ec5fbc38674514335b60af2a47931
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیرعامل اپیک گیمز برای توقف عرضه انحصاری بازی‌های شرط گذاشته است!

همانطور که در جریان هستید، کمپانی اپیک گیمز مدتی است که یکسری سیاست‌های غلط را پیش گرفته و براساس آن جلو می‌رود. این سیاست‌های غلط شامل به انحصار درآوردن بازی‌های ویدئویی توسط این کمپانی است که به‌نظر سود زیادی را برای این کمپانی به همراه دارد. چراکه این کمپانی بازی‌های مطرح و پرقدرت را که کاربران و گیمرها عاشق آن‌ها هستند برای مدت زمانی پس از اینکه منتشر می‌شوند به انحصار خود درمی‌آورد تا گیمرها نتوانند از هیچ فروشگاه دیگری به جزء این فروشگاه آن را تهیه و خریداری کنند.

از این‌رو است که وقتی همه گیمرها برای خرید یک بازی پرطرفدار به این فروشگاه حجوم بیاورند و تنها بتوانند بازی موردعلاقه خود را از این فروشگاه خریداری کنند سود زیادی برای این کمپانی رقم خواهد خورد. البته به انحصار درآوردن بازی‌های مختلف توسط این کمپانی براساس توافق با استودیو سازنده آن بازی و همچنین شرکت تولید‌کننده آن صورت می‌گیرد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که استودیوهای بازی‌سازی و کمپانی‌های تولیدکننده آن‌ها به اندازه فروشگاه اپیک گیمز از سود زیادی برخوردار می‌شوند که قبول می‌کنند برای مدت زمانی چند ماهه بازی آن‌ها در انحصار اپیک گیمز باشد.

اپیک گیمز به دنبال پایان انحصاری

اما به‌نظر شما بازخورد کاربران و گیمرها نسبت به سیاست‌های کمپانی اپیک گیمز چیست؟ مطمعنا حدس می‌زنید که کاربران و گیمرهای بسیار زیادی با این سیاست غلط کاملا مخالف هستند حتی از زمانی که کمپانی اپیک گیمز برای اولین بار از این روش استفاده کرد تاکنون اعتراضات و واکنش‌های شدیدی به این کمپانی و سیاست‌های غلط آن نشان داده‌اند. اما متاسفانه کاربران و گیمرهای مخالف با این سیاست اپیک گیمز تاکنون توانسته است بازخورد مثبتی از اعتراضات خود را دریافت کنند. در این میان برخی از گیمرها هم هستند که با این سیاست‌های کمپانی اپیک گیمز موافق هستند و به نظر آن‌ها این سیاست که کمپانی اپیک گیمز آن را مطرح کرده است می‌تواند به صنعت بازی‌سازی کمک چشم‌گیری بکند.

اما مدیرعامل اپیک گیمز در پاسخ به کاربرانی که با این سیاست مخالف هستند، گفته است که تنها درصورتی این سیاست را کنار می‌گذاریم که استیم میزان درآمد خود را از فروش بازی‌ها کاهش بدهد و به ۱۲ درصد برساند. به‌نظر می‌رسد که این هدف مدیرعامل اپیک گیمز احمقانه است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار