آیپد با iOS 13 به لپتاپ تبدیل می شود

6aea5c31652c1eaa341a62d0d2bd5067
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آیپد با iOS 13 به لپتاپ تبدیل می شود

شما هم این ادعای کمپانی اپل که همیشه می‌گوید: “آیپد جایگزین مناسبی برای لپ‌تاپ است” را شنیده‌اید. اما به‌نظر شما این ادعا چقدر می‌تواند صحت داشته باشد؟ مطمئنا این احتمال وجود دارد که در آینده آیپد به جایگزین مناسبی برای لپ‌تاپ تبدیل شود اما در حال حاضر چنین جایگزینی اشتباه است. چراکه سیستم‌عامل iOS و ویژگی‌های مالی‌تسکینگ  آن در حال حاضر در حدی نیستند که به‌پای ویژگی‌های مالتی‌تسکینگ یک لپ‌تاپ برسند تا بتوان گفت که واقعا آیپد جایگزین بسیار مناسبی برای لپ‌تاپ است از این‌رو این ادعای اپل خیلی زمان می‌خواهد تا به واقعیت مبدل شود.

البته باید اشاره کنیم که کمپانی اپل در حال حاضر نیز دائما در تلاش است تا با ارتقاء سیستم‌عامل iOS 13 و همچنین آیپد خود این ادعا را که آیپد می‌تواند جایگزین خوبی برای لپ‌تاپ باشد را به حقیقت مبدل کند. از این‌رو این کمپانی قصد دارد برای نزدیک‌شدن به این ادعا در آینده قابلیت‌های پشتیبانی از ماوس و ترک‌پد را به iOS 13 اضافه کند و کم کم آیپد را برای جایگزین‌شدن با لپ‌تاپ آماده کند.

iOS 13 با قابلیت های بزرگ در راه است

تاکنون دو نفر خبر افزوده‌شدن قابلیت پشتیبانی از ماوس و ترک‌پد به سیستم‌عامل iOS 13 را منتشر کرده‌اند که یکی از آن‌ها فدریکو ویتیچی، سردبیر وب سایت مک استوریز و دیگری یک برنامه‌نویس ایرلندی به اسم استیو تروتون- اسمیت است. فدریکو به‌تازگی در یک پادکست که داخل وب سایت مک استوریز قرار داده بود مدعی شد که کمپانی اپل قرار است به سیستم‌عامل iOS 13 قابلیت‌های پشتیبانی از ماوس و ترک‌پد را بیافزاید اما دقیقا اعلام نکرد که این خبر را از چه منبع خبری شنیده است و تنها گفت که از جاهای مختلفی شنیده است که اپل چنین برنامه‌ای برای iOS 13 دارد. قبل از فدریکو نیز، استیو تروتون –  اسمیت به این خبر اشاره کرده بود.

مثل اینکه قرار است ماوس از طریق پورت USB نوع C به آیپد متصل شود اما در عین حال از نمایشگر لمسی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار