مشخصات دوربین گوشی های سری شیائومی ۱۲ فاش شد

a4bf14cf5c683655a5473751891a5d32
زمان مطالعه: 2 دقیقه

غول فناوری چین پیش از رونمایی و معرفی رسمی محصولات جدید خود مشخصات دوربین های آن ها را بیان کرده است. این گوشی های هوشمند که دیگر با پسوند می وارد بازار نخواهند شد؛ اطلاعاتشان با نام های شیائومی ۱۲ و CC11 در صفحات مختلف اینترنت منتشر شده است. در ادامه خبر با همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این رابطه کسب کنید.

اینگونه که کمپانی شیائومی بیان کرده است شیائومی ۱۲ در سه نسخه عرضه خواهد شد که هر کدام کد رمز های مخصوص به خود را دارند که عبارت اند از ؛ Psyche،Cupid وZeus  که دارای شماره مدل های L1. L2. L3A هستند. گوشی های نامبرده مجهز به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهند شد که دومدل آن ها از پردازنده نوین اسنپدراگون ۸۸۸ یا SM8450 و یک مدل دیگر از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ اورکلاک با نام دیگر SM8250 نیز بهره می برند. همه ی نسخه های شیائومی ۱۲ دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی هستند اما دیگر دوربین های به کار رفته در گوشی با هم تفاوت دارند که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم.

دوربین شیائومی 12ZEUS

سنسور دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل

سنسور اولتراواید ۵۰ مگاپیکسل

سنسور پریسکوپی با زوم ۱۰ برابری ۵۰ مگاپیکسل

Cupid

سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل

دارای سنسور اولتراواید

دارای سنسور ماکرو

Psyche

سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل

دارای سنسور اولترا واید

دارای سنسور ماکرو با لرزشگیر اپتیکال

طبق گزارشات منتشر شده که اطلاعاتی از دوربین های دو مدل از سری شیائومی CC11 را بیان می کند؛ این دو نسخه که با نام های Pissaro و Pissaropro عرضه خواهند شد، دارای دوربین اصلی ۱۸۰ مگاپیکسلی هستند که دو دوربین اولترا واید و ماکرو نیز آنها را همراهی می کند. تراشه ی به کار رفته شده در این گوشی از شرکت مدیاتک تهیه می شود. گفتنی است که دستگاه مذکور دارای حسگر اثر انگشت نیز هست. با توجه به اینکه این گوشی ها در حال ساخت و تولید هستند امکان تغییر مشخصاتشان نیز وجود دارد این نیز قابل ذکر است که این کمپانی چینی از این دو گوشی هوشمند نسخه ی مخصوص کشور هند را هم تولید و عرضه خواهد کرد.

اینگونه که مشخص است شرکت  شیائومی قصد دارد سری شیائومی ۱۲ را جایگزین سری Mi 11 کند؛ از این رو امکان دارد حداقل یکی از مدل های آن تا پایان سال جاری میلادی در دسترس کاربران قرار گیرد. در مورد سری CC11 نیز این گمان می رود که با وجود شایعات و نقل قول هایی که در رابطه با آن وجود دارد تا آخر سال ۲۰۲۱ روانه بازار شود.

منبع: gizmochina

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار