بررسی مختصر Mi Mix شیائومی

e5fc3495e4ee47613841f950d46b02a8
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بررسی مختصر Mi Mix شیائومی

شرکت شیائومی را باید یکی از بزرگترین کمپانی های فناوری دانست که در چین آن را به عنوان گوگل می شناسند. این شرکت هر سال محصولات هوشمند مختلفی را عرضه می دارد که از جمله باید به تلفن هوشمند اشاره کرد. اسمارتفون های شیائومی در مدل های مختلفی به فروش می رسند و در این بین یکی از محصولات شرکت چینی سری Mi Mix بوده که جدیدترین عضو آن Mi Mix نام داشت. این گوشی هوشمند به مشخصات رده بالایی مجهز بوده و طراحی باکیفیتی برای آن در نظر گرفته شده تا بتوان آن را قابل توجه و پریمیومی دانست.

در این مطلب قصد داریم به بررسی Mi Mix شیائومی بپردازیم که دست کمی از رقبا نداشته و قادر است عملکرد بالایی از خود نشان دهد. البته برای آشنایی بیشتر به مطالعه مطلب بپردازید:

blankطراحی و ساخت

Mi Mix اگرچه شباهتی به مدل های پیشین داشته اما طراحی آن حرف های بسیاری برای گفتن دارد و شرکت شیائومی سعی کرده ویژگی های بزرگی برای آن در نظر گیرد. حاشیه های منحنی جذابیت طراحی آن را دوچندان ساخت. ابعاد ۱۵۸*۸۱*۷.۹ سانتیمتری در کنار وزن ۲۰۹ گرمی ابعاد و وزن این گوشی هوشمند را مناسب می سازد. در کنار آن طراحی مجذوب کننده نشان می دهد با یک پرچمدار بی چون و چرا رو به رو هستیم که می تواند عملکرد بالایی با سخت افزار قدرتمند خود نشان دهد. بنابراین در بخش طراحی و ساخت ویژگی های بزرگ برای آن در نظر گرفته شد.

صفحه نمایش

Mi Mix به نمایشگر ۶.۴ اینچی ۱۰۸۰×۲۰۴۰ پیکسلی مجهز است که نسبت صفحه نمایش به بدنه آن ۸۳ درصدی بوده و تراکم پیکسلی آن به ۳۶۲ppi می رسد. با این تفاسیر Mi Mix گوشی هوشمند بزرگ در بخش صفحه نمایش بوده و تجربه کاربری لذت بخشی را همچون یک پرچمدار قدرتمند و باکیفیت برای مخاطب به ارمغان می آورد. بنابراین در قسمت صفحه نمایش نیز بسیار نمی توان پنل IPS LCD را مورد انتقاد قرار داد که با قیمت و ساختار آن یکپارچگی کاملی دارد.

blankسخت افزار

گوشی هوشمند Mi Mix به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ چهار هسته ای مجهز است که در کنار تراشه گرافیکی آدرنو ۵۳۰ می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. گذشته از آن حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۷.۱ نوقا و برخی دیگر لیست مشخصات Mi Mix شیائومی را تکمیل می سازد. این محصول شیائومی یه پرچمدار بوده و می تواند انتظارات مخاطب خود را تکمیل سازد و حتی برتر از برخی پرچمداران دیگر باشد.

دوربین

بخش دوربین اهمیت بسیاری داشته و Mi Mix به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۲کی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی و برخی دیگر مجهز است. با چنین مشخصاتی کیفیت تصویربرداری Mi Mix قابل توجه بوده و می توان انتظارات عملکرد بالایی را در این بخش از محصول شرکت شیائومی داشت.

باتری

blankMi Mix به پک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری بوده که می تواند ۵۶۰ ساعت در حالت آماده به کار، ۲۲ ساعت در حالت مکالمه و ۳۵ ساعت در حالت پخش موسیقی مداوم باشد. با چنین ویژگی باید ظرفیت باتری Mi Mix را مطلوب دانست و عملکردی قادر است از خود نشان دهد که در میان رقبا کم نظیر بوده و انتظارات را برآورده می سازد.

نتیجه گیری

Mi Mix به عنوان پرچمدار شیائومی معرفی شد و با استقبال بسیاری رو به رو گشت که نشان موفقیت شیائومی در توسعه این گوشی هوشمند رده بالا دارد. البته سال ۲۰۱۸ باید شاهد معرفی مدلی ارتقا یافته تر باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار