آغاز پیش فروش بلک بری Key2

8cbba8239f8d5b8406e1c0cd280ef10a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آغاز پیش فروش بلک بری Key2

شرکت کانادایی بلک بری اخیرا گوشی هوشمند میان رده خوش ساخت خود Key2 را معرفی کرد که جانشینی برای Key1 بوده و طراحی مشابه مدل قبلی برای آن در نظر گرفته شد.

به تازگی شرکت بلک بری پیش خرید آن را در منطقه خاورمیانه آغاز کرده است از این رو مشتریان می توانند با مراجعه به فروشگاه های معتبر این محصول را پیش خرید کنند.

Key2 دارای صفحه کلید فیزیکی بوده که در کنار نمایشگر لمسی کوچک می تواند تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم آورد. این گوشی هوشمند مشخصات متعددی نداشته و با طراحی باکیفیتی که دارد نظر مخاطب خود را جلب می کند. در بخش صفحه نمایش از نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی ۱۰۸۰×۱۶۲۰ پیکسلی بهره می برد که نباید انتظارات بسیاری نسبت به آن داشت. یک پنل IPS LCD با تراکم ۴۳۳ppi مطلوب بوده و می تواند کیفیت خوبی از گوشی هوشمند را در بحث صفحه نمایش ارائه دهد.

در بحث سخت افزاری Key2 گوشی هوشمند رده میانی بوده و پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۶۰ با تراشه گرافیکی آدرنو ۵۱۲ برای آن در نظر گرفته شد. همچنین حافظه رم ۶ گیگابایتی یا ۴ گیگابایتی در مقابل حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، پیکربندی سخت افزاری خوبی را برای یک میان رده فراهم می آورد.یکی از بخش های با اهمیت برای خریداران اسمارتفون ها دوربین است. خوشبختانه Key2 از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد که قابلیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی را داراست.

در بحث باتری KEy2 با باتری ۳۳۶۰ میلی آمپری همراه است که باتوجه به سطح سخت افزاری آن رده بالا نیست اما می تواند تجربه خوبی را در مدت زمان طولانی برای افراد یا صاحبین Key2 رقم زند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار