Sirin Labs اسمارتفون بلاکچین خود را پاییز عرضه می کند

98627a8554f9e26a4cc5849cb7fe6c6d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

درز اطلاعاتی از گوشی هوشمند مبتنی بر بلاکچین Sirin Labs

شرکت های مختلفی در زمینه تولید گوشی هوشمند فعالیت می کنند که از جمله باید به سامسونگ، اپل، ال جی و چندی دیگر اشاره  داشت. در این بین برند تایوانی HTC در نظر داشته بزودی گوشی هوشمند مبتنی بر بلاکچین خود را به نام اگزودوس معرفی کند. گذشته از HTC، شرکت Sirin Labs نیز روی چنین اسمارتفونی فعالیت داشته و به تازگی برخی اطلاعات پیرامون آن منتشر شد.

براساس آخرین اطلاعات آشکار شده، گوشی هوشمند موردبحث Finney نام دارد و در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. Sirin Labs شرکت فعالی در زمینه تولید اسمارتفون نبوده و در چند سال گذشته دو مدل گوشی هوشمند گران قیمت را معرفی کرد.  باتوجه به تصاویر رندر شده اخیرا از جدیدترین گوشی هوشمند، طراحی Finney لوکس و پریمیومی به نظر می رسد و از دوربین دوگانه ای برخوردار است. اسمارتفون های مبتنی بر بلاکچین به ذخیره سازی اطلاعات رمزگذاری شده می پردازد.

از مشخصات Finney باید به صفحه نمایش ۶.۰ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، باتری ۳۲۸۰ میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا حافظه داخلی و برخی دیگر اشاره کرد.

Sirin Labs گوشی هوشمند Finney را به عنوان یک شبکه مستقل بلاکچین که تحت یک صفحه گسترده و مقیاس پذیر و سبک وزن توسط DLC بدون هزینه و با اکوسیستم امنیت SIRIN LABS توسعه یافته، محسوب می شود.

پیش بینی می شود جزئیات بیشتر در تابستان سال جاری در اختیار طرفداران قرار گیرد. گفته شده این گوشی هوشمند یک پرچمدار مبتنی بر بلاکچین به شمار می رود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار