رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت ۹

73e4f1cb9f34fef533a36e1e44485c70
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت ۹

شرکت سامسونگ تصمیم گرفت پس از مدت ها جدیدترین اسمارتفون از سری گلکسی نوت را به نام گلکسی نوت ۹ معرفی کند . گوشی هوشمندی که در بخش طراحی تفاوت بسیاری با گلکسی نوت ۸ نداشته اما در بخش سخت افزاری، اس پن و برخی قسمت های دیگر شاهد گوشی هوشمند انقلابی هستیم.

ابتدا باید بیان داشت که سامسونگ نمایشگر ۶.۴ اینچی ۱۴۴۰*۲۹۶۰ پیکسلی QHD+ برای این مدل در نظر گرفته که نه تنها وضوح بالایی را می تواند ارائه دهد بلکه هیچ تفاوتی با مدل پیشین ندارد، به جز آن که سایز صفحه نمایش افزایش یافت.

پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰ می تواند عملکرد پردازشی و گرافیکی بالایی داشته باشند. گذشته از آن حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی سرعت بوت را در این گوشی هوشمند افزایش می دهد و افراد می توانند بازیها را با سرعت بیشتری اجرا کنند. یکی از نکته های جالب توجه گلکسی نوت ۹ حافظه داخلی پرظرفیت است. به شکلی که سامسونگ این گوشی هوشمند را در سه مدل ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می دارد. نسخه ۵۱۲ گیگابایتی در کنار یک کارت میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی حافظه ذخیره سازی ۱ ترابایتی را فراهم می آورد. با این حساب می توان گلکسی نوت ۹ را اولین گوشی هوشمند یک ترابایتی دانست. همچنین یکی دیگر از ارتقاهای چشمگیر صورت گرفته باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری پرظرفیت است و می تواند یک روز کامل را دوام بیاورد.

blank

اما آنچه گلکسی نوت ۹ را کاملا متفاوت از قبل می سازد قلم اس پن ارتقایافته است. در قلم جدید قابلیت بلوتوث فراهم شده و افراد می توانند به تصویربرداری، تغییر عکس، تغییر موسیقی یا کنترل آن و چندی دیگر بپردازند. همچنین شاهد افزوده شدن دستیار هوشمند بیکسبی ۲ به این فبلت پرچمدار هستیم که در مقایسه با نسخه قبلی هوشمندتر است. سیستم صوتی استریو ویژگی بارز دیگر این گوشی هوشمند است و تجربه شنیدن موسیقی را جذاب تر می سازد.

در بخش دوربین از سنسور دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با هوش مصنوعی و قابلیت تغییر دیافراگم بهره گرفته شده و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلو قرار گرفته است. گفتنیست گلکسی نوت ۹ در بخش دوربین کاملا ارتقایافته می باشد.

گذشته از آن با سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو تجربه بهتری رقم می زند. این اسمارتفون ۲۴ آگوست با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار روانه بازار ایالات متحده شده و سپس از ۱۴ سپتامبر به بازار جهانی راه پیدا می کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار