انتشار تصویری جدید از ویوو V15 Pro

61717e3dfd0318b990328b8469be58c3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصویری جدید از ویوو V15 Pro

ویوو را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند دانست که تا به حال موفق شده دیوایس های برجسته ای را رونمایی و عرضه کند.

تاکنون درباره میان رده آینده این شرکت یعنی V15 Pro شایعات مختلفی منتشر شد. به تازگی تصویر جدیدی از این میان رده آشکار شده که آن را با از نمای عقب نشان می دهد. این طور پیداست سنسور اثرانگشتی در عقب موجود نیست و دوربین عمودی سه گانه تعبیه شده است. همچنین دوربین سلفی نیز از نوع پاپ آپ خواهد بود که نوآوری جالبی محسوب می شود.

blank

اخیرا نیز در پایگاه داده Geekbench شاهد رویت شدن چنین محصولی بودیم. در این پایگاه اسمارتفون با شماره مدل ویوو ۱۸۱۸ ذکر شده و به نظر می رسد کمپانی چینی در تلاش است یک محصول برجسته را عرضه دارد. باتوجه به این پایگاه V15 Pro از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۷۵ قدرت می گیرد و در کنار آن حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای و چندی دیگر قرار می گیرند.

به نظر می رسد ویوو در تلاش است تا میان رده هایی منحصربفرد و قدرتمند را در آینده معرفی کند. گفتنیست که V15 Pro یک دیوایس قابل توجه از ویوو محسوب شده و با دوربین سه گانه در عقب و دوربین سلفی پاپ آپ طراحی خاصی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار