شیائومی Mi 9 Explorer Edition با چهار دوربین

92d2daabd1e299d0cd0780de950b3dd6
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شیائومی Mi 9 Explorer Edition با چهار دوربین

شرکت شیائومی در نظر دارد اوایل سال ۲۰۱۹ نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار سری می خود را معرفی کند. سال گذشته نسخه منحصربفردی با پسوند Explorer Edition رونمایی شد و حال نوبت آن است تا سال جاری برای Mi 9 نیز نسخه Explorer Edition معرفی شود. تاکنون جزئیات خاصی دردسترس قرار نگرفته اما پیشتر تصاویری از می ۹ منتشر شد.

در آخرین گزارش ها آمده شیائومی می خواهد Mi 9 Explorer Edition را با چهار دوربین همراه سازد. احتمالا حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی یا ۱ ترابایتی نیز برای آن در نظر گرفته می شود.

blank

دوربین چهار گانه دارای پیکربندی بالایی است به صورتی که یکی از سنسورها ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود اما مشخص نیست سایر سنسورها چه کیفیتی دارند.

 صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با نسبت تصویر ۱۹:۹ و کیفیت ۲۱۶۰*۱۴۴۰پیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. در بخش دوربین سلفی سنسور ۲۴ مگاپیکسلی لحاظ شده و به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز است. گذشته از آن باید به حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز اشاره کرد. انتظار می رود می ۹ با قیمت ۴۳۶ دلار به بازار راه پیدا کند و جزئیات بیشتری از آن در کار نیست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار