داک گرافیکی BlackMagic تا اواخر دسامبر عرضه نمی شود

3921eadbb1ef4ca6f9aefb261f9aa7f7
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت BlackMagic یکی از چندین کمپانی تولیدکننده شخص ثالث داک گرافیکی برای مک بوک پروهای اپل می باشد که در ماه های قبل از محصول جدید خود به عنوان یک داک گرافیکی رونمایی کرد.

این داک که eGPU Pro نام دارد، قادر است قدرت گرافیکی مک بوک پروهای اپل را افزایش دهد و تجربه کاربری بهتری رقم زند. بلک مجیک داکی را توسعه داده که طراحی استوانه ای شکسته ای دارد و می توان در آن از کارت های گرافیکی مختلفی بهره گرفت.

این محصول برخلاف کامپیوترها که شامل حافظه رم، حافظه ذخیره سازی و برخی دیگر می شود، متفاوت است و تنها می توان در آن کارت گرافیکی از هر برندی چون AMD یا انویدیا را به آن افزود.

داک های گرافیکی به عنوان بوسترهای پردازشی گرافیکی لپتاپ ها محسوب می شوند و به هر نوع نوت بوکی نمی توان آنها را متصل کرد. در این میان نیاز است تا تاندربولتی به کار گرفته شود تا بتواند تجربه کاربری حرفه ای را رقم زند.

به تازگی بلک مجیک اعلام نمود داک گرافیکی آن تا اواخر دسامبر سال جاری عرضه نمی شود و تاخیری در عرضه آن به وجود آمد. به گزارش وب سایت ۹to5Mac، بلک مجیک در توسعه این داک با مسئله ای مواجه شده و در نهایت عرضه را با تاخیر مواجه کرد.

از این رو افراد می بایست انتظار داشته باشند تا در اواخر دسامبر به خرید این داک بپردازند. گفتنیست داک قادر است از کارت Radeon RX Vega 56 یا Radeon Pro 580 پشتیبانی کند و محدودیتی نخواهد داشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار