۴ دلیل مهم برای خرید آیپدهای غیر پرو

10e8fb42b681316b39a8ae415af31835
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو – شرکت اپل از سال ۲۰۱۵ سری جدیدی از آیپد های خود را با پسوند “پرو” به بازار معرفی کرد. که این دسته از آیپد ها قدرت بیشتری داشتند و بیشتر برای کارهای تخصصی و حرفه ای بودند. اما سوال اصلی اینجاست که حالا تکلیف آیپد های معمولی چه میشود؟  ما در چند دلیل که میتوان به واسطه آن آیپد های غیر پرو خرید را برای شما ذکر میکنیم…

آیپد های پرو یا غیر پرو!!

واقعیت این است که آیپد های پرو خیلی حرفه ای تر هستند. اما چهار دلیل عمده وجود دارد که ما به شما پیشنهاد میکنیم آیپد غیر پرو خریداری کنید:

  • دلیل اول: قیمت مناسب

آیپد های پرو معمولا قیمت زیادی دارند تقریبا قیمت آنها برابر با قیمت خود لپ تاپ های حرفه ای است، با توجه به این موضوع که اکپر افراد از آیپد برای کار روزمزه خود استفاده میکنند و آنچنان حرفه ای نیستند. آیپدهای پرو واقعا گران هستند و به صرفه نیستند و آیپدهای معمولی، محصولاتی هستند که در عین قدرت پردازشی و کارکرد مناسب، از قیمت اقتصادی‌تری برخوردار هستند.

  • دلیل دوم : قابلیت های مناسب

به تازگی شرکت اپل نسل ششم آیپد های معمولی ر ا معرفی کرده است، که البته این نسل جدید جهش بزرگی در آیپد های معمولی ایجاد کرده است،  این سری از تبلت‌های اپل با پردازنده‌های بسیار قدرتمند تولید شده‌اند و قابلیت پشتیبانی از اپل پنسل را نیز دارند.

به هرحال هر محصولی نقاط قوت و ضعف خود را دارد و  تنها ضعف آیپد نسل ششم در برابر آیپد پروها، در عدم پشتیبانی از کیبورد اختصاصی آیپد پرو خلاصه می‌شود. به طور کل، آیپدهای غیر پرو، تقریبا تمامی کارهای آیپدهای پرو را انجام می‌دهند.

  • دلیل سوم: قدرت پردازشی نسبتا مناسب

شرکت اپل در آیپد های نسل ششم خود از پردازنده A10 استفاده کرده است. این همان پردزانده ای است که پیش از این در نسل های اولیه آیپد های پرو مورد استفاده قرار میگرفت. این بدان معناست که آیپدهای غیر پرو از لحاظ پردازشی از آیپد های پرو چیزی کم ندارند و حرفه ای هستند.

  • پخش و ضبط تصاویر با کیفیت ۴K

یکی از قابلیت های مهم نسخه های پرو در ضبط و پخش ویدئو ها با کیفیت ۴K است، البته در این میان باید گفت که آیپد های غیر پرو نیز این قابلیت را دارند تا با کیفیت ۱۰۸۰p تصویر برداری و نیز آن را پخش کنند. که این همان قابلیت آیپد های پرو است. درحالیکه قیمت آیپد های معمولی خیلی کمتر از آیپد های پرو است.

دیجی دو

وب سایت دیجی دو عرضه کننده بهترین آیپد های پرو و غیر پرو

شما میتوانید این آپید ها را از این وب سایت خریداری کنید

خرید مطمئن و سریع با دیجی دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار