آشنایی با اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

29f768301f5d7d98c9cdcd2383fc6c24
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت اچ تی سی پیشتر تصمیم گرفت نسل جدید پرچمدار خود را به نام یو ۱۲ پلاس رونمایی کند. اسمارتفونی که طراحی قابل توجهی داشته و توانسته نظر هر فردی را به خود جلب کند.

این گوشی هوشمند با ویژگی های قابل توجه خود برتر از هر پرچمداری بوده و تایوانی ها تصمیم گرفتند ویژگی هایی را برای این مدل در نظر گیرند تا آن را برتر از دیگر رقبا سازند.

در این مطلب قصد داریم شما را با یو ۱۲ پلاس اچ تی سی بیشتر آشنا سازیم، محصولی که در بیشتر مشخصات تمام عیار است و به سختی می توان ایرادی گرفت.

طراحی و ساخت

یو ۱۲ پلاس به بدنه فلز و شیشه ای مجهز است که عمدتا در گوشی های هوشمند پرچمدار می توان چنین بدنه ای را شاهد بود. این گوشی هوشمند انتظار می رفت بزودی رونمایی شود و تایوانی ها توانستند محصولی را رونمایی کنند که در نوع خود قابل توجه است. ابعاد این اسمارتفون ۱۵۶.۶*۷۳.۹*۸.۷ میلیمتری بوده و وزن آن به ۱۸۸ گرم می رسد. این مشخصه های ظاهری و ساختار بی شک در میان پرچمداران مختلف کم نظیر است. یو ۱۲ پلاس طراحی شبیه به مدل های پیشین خود داشته و اچ تی سی زبان طراحی جدیدی را برای دیوایس خود در نظر نگرفته است.

صفحه نمایش

یو ۱۲ پلاس به نمایشگر ۶.۰ اینچی ۱۴۴۰×۲۸۸۰ پیکسلی با پنل Super LCD6 مجهز است و تراکم آن ۵۳۷ppi می باشد. یو ۱۲ پلاس نسبت صفحه نمایش به بدنه آن ۸۰ درصدی بوده و یک گوشی هوشمند بی حاشیه محسوب می شود. بنابراین باید چنین گوشی هوشمند را در بحث نمایشگر رده بالا و پرچمدار دانست. با این حساب می توان در بخش نمایشگر گوشی هوشمند اچ تی سی را در دسته پرچمداران قرار داد.

blankسخت افزار

یو ۱۲ پلاس به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ در کنار تراشه گرافیکی آدرنو ۶۳۰ مجهز است. گذشته از آن حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز برای این گوشی هوشمند فراهم آمده است. با این تفاسیر می توان محصول جدید شرکت تایوانی را در بحث سخت افزاری قدرتمند قابل قبول دانست. همچنین سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو نیز برای این مدل فراهم آمده و می توان انتظارات را نسبت به آن افزایش داد.

دوربین

یکی از بخش های مهم هر گوشی هوشمندی دوربین است و خوشبختانه اچ تی سی به این موضوع دست یافته است. با به کارگیری دوربین دوگانه ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی دوگانه ۸ مگاپیکسلی می توان تصویربرداری دقیق و باکیفیتی ارائه داد. اچ تی سی در تلاش است تا بهترین را به مخاطب خود ارائه دهد. دوربین عقب قادر است با کیفیت ۲کی و دوربین جلو قادر است با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی به تصویربرداری بپردازد.

باتری

یو۱۲ پلاس اچ تی سی به پک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری تجهیز شده که می تواند قدرت کافی را برای فعال باقی ماندن ارائه دهد. این باتری ظرفیت کافی داشته و در مقایسه با برخی رقبا می تواند مدلی بهتر به شمار رود. یو ۱۲ پلاس پک باتری برای آن در نظر گرفته شده که از فناوری شارژ سریع کوالکام پشتیبانی می کند و این بدان معناست در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود.

به هر حال می توان HTC U12+ را گوشی هوشمند قابلی به شمار آورد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار