افشا اطلاعات سخت افزاری U12 اچ تی سی

22b298f9b1b9c82834961c2b57d5d308
زمان مطالعه: 1 دقیقه

افشا اطلاعات سخت افزاری U12 اچ تی سی

کمپانی HTC را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند دانست که در چند سال گذشته مدل های مختلفی اسمارتفون معرفی می کرد اما مدتیست به دلیل شرایط نامناسب مالی تنها به چند مدل محدود بسنده کرده است.

شرکت اچ تی سی در نظر داشته تا سال جاری از نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود به نام U12 رونمایی کند. تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون آن رو به رو شدیم اما هیچ یک به تایید یا تکذیب نرسیده تا اطلاعات دقیقی کسب کنیم. به تازگی وب سایت ورایزون، اپراتور تلفن همراه ایالات متحده برخی اطلاعات این گوشی هوشمند پرچمدار HTC را افشا کرده است.

براساس این سایت U12 از صفحه نمایش ۶ اینچی Super WQHD LCD برخوردار است و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری در کنار سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو برای آن در نظر گرفته شده است. یکی از نکته های جالب این سایت افشا تصاویری مربوط به U12 بوده که نشان می دهد محصول جدید اچ تی سی با دوربین دوگانه عمودی در بخش عقب و یک اسکنر اثرانگشت همراه است. در بخش جلو نیز شاهد صفحه نمایش بی حاشیه هستیم که امروزه بیشتر اسمارتفون ها را در برمی گیرد و به یک ویژگی رایج تبدیل شده است.

حاشیه کم نمایشگر U12 موجب شده تا در نگاه جلو نتوان به خوبی آن را تشخیص داد. لیست موردبحث به قابلیت اتصال به شبکه LTE Cat.12 نیز اشاره داشته که یکی از ویژگی های اسنپدراگون ۸۴۵ است. به هر حال برای کسب جزئیات کافی باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت تایوانی برای این محصول خود چه برنامه ای در سر دارد.

پیش بینی می شود HTC بزودی با معرفی این اسمارتفون به شایعات پایان داده و از گوشی هوشمند قابل توجهی رونمایی به عمل آورد که نظر هر فردی را به خود جلب خواهد کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار