کاهش فروش آیفون در هند

ed5f042d96e5fd3daa787b2e839be706
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کاهش فروش آیفون در هند

شرکت اپل را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند دانست. شرکتی که تاکنون توانسته عملکرد خوبی در بحث فروش از خود نشان دهد.

حال به نظر می رسد اپل نتوانسته حضور موفقی در بازار بزرگی چون هند داشته باشد. براساس گزارش ها کوپرتینویی ها در نیمه اول سال جاری تنها توانستند بیش از ۱ میلیون دستگاه آیفون در کشور هند به فروش برسانند.

به گزارش وب سایت Bloomberg ، این شرکت موفق به فروش بییش از یک میلیون گوشی هوشمند در کشور هند شده است. چند تن از مدیران اپل گزارش دادند که این شرکت می خواهد به بازسازی استراتژی فروش خود در هند بپردازد.

سهم بازار اپل در هند تنها ۲ درصد را دربرمی گیرد و در سوی دیگر موسسه Counterpoint Research گزارش داده سال گذشته اپل موفق به فروش ۳.۲ میلیون آیفون شده است. اما در سال جاری نیمه نخست ۲۰۱۸ اپل با فروش ۱ میلیون واحدی آیفون در هند رو به رو شد. بعید به نظر می رسد آمار تا پایان سال جاری به رقم فروش سال ۲۰۱۷ شرکت اپل برسد. از آنجایی که برندهای مختلفی روی کار آمدند در این بین اپل با مشکلات متعددی رو به رو بوده که باید به رفع آنها بپردازد.

پیش بینی می شود اپل برنامه جدیدی را برای فروش اسمارتفون های خود در هند به کار گیرد. زیرا در غیر این صورت موفق نخواهد شد فروش خوبی داشته باشد و با مشکلات و ضررهایی رو به رو خواهد شد. ممکن است با معرفی آیفون های نسل جدید افزایش فروشی در پیش باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار