اپل دهه بعدی طراحی جدیدی به کار می گیرد

67a78abf07c7d1fe7c9d8511297b7654
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل یکی از برندهای بزرگ صنعت فناوری شناخته می شود که تا به حال توانسته عملکرد خوبی در بحث فناوری و طراحی در تلفن های هوشمند خود اعمل کند.

شرکت اپل هر سال نسل جدیدی از آیفون ها را معرفی می کند. گوشی های هوشمندی که هر سال با پیشرفت بزرگتری در مقایسه با نسل پیشین همراه می شوند و باید انتظارات بسیاری داشت. در سال جاری آیفون ها در سه مدل مختلف معرفی شدند که باید به آیفون ایکس اس، آیفون ایکس آر و آیفون ایکس اس مکس اشاره کرد.

هر یک از این گوشی های هوشمند دارای مشخصه های برجسته ای هستند و با طراحی ناچ همراه می باشند. در حالی که سال جاری سه مدل آیفون معرفی شد اما انتظار می رود تنها تا سال ۲۰۲۰ اپل به این طراحی ناچ اکتفا می کند و سپس تغییر رویه خواهد داد. براساس گزارش های تازه انتشاریافته، اپل در تلاش است تا با طراحی جدیدتر همگام با دیگر کمپانی ها در این صنعت حضور یافته و عملکردی بیش از انتظار را ارائه دهد. البته در دهه پیشین اپل یکی از بزرگترین شرکت ها در بحث تحول تلفن های همراه بود و به نوعی نقش اپل در این زمینه کلیدی محسوب می شود.

آیفون های دهه بعدی با طراحی متفاوت

در سال جاری آیفون ایکس اس با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی و آیفون ایکس اس مکس با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی واکنش های مثبتی را به دنبال داشتند. اپل می خواهد با حفظ طراحی آیفون ها با ساختار ناچ همچنان موفقیت را پشت سر بگذارد و مشکلاتی در سر راه آن قرار نگیرد. سال جاری سامسونگ و هوآوی دوربین حفره دار گوشه صفحه نمایش را جایگزین طراحی ناچ صفحه نمایش کردند. این ایده بسیار کارآمدتر از طراحی ناچ است که حاشیه بالای نمایشگر را افزایش می دهد و هر نوع حاشیه نیز حذف خواهد شد.

پیش بینی شده در سال ۲۰۲۰ آخرین آیفون ها با طراحی ناچ معرفی و عرضه شوند زیرا دیگر پس از آن قرار نیست شاهد گوشی هوشمند با چنین سبک طراحی باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار