فاش شدن تصاویری از P20 هوآوی با دوربین سه گانه

14b828acaf223ea5f4b10e02a1157046
زمان مطالعه: 1 دقیقه

فاش شدن تصاویری از P20 هوآوی با دوربین سه گانه

شرکت هوآوی این طور که پیداست قصد دارد قدم ها را بزرگتر برداشته و محصولی را معرفی نماید که به عنوان یک گوشی هوشمند عجیب به نظر می رسد. محصولی که براساس گزارش ها به عنوان P20 شناخته شده و از سه دوربین یعنی یک لنز سه گانه بهره می برد. نخستین بار در P9 بود که شاهد به کارگیری دوربین دوگانه توسط هوآوی بودیم و حال شرکت چینی تصمیم گرفت با استفاده از دوربین سه گانه اولین کمپانی باشد که چنین طراحی دوربین را در نظر گرفته و قطعا می تواند موردتوجه قرار گیرد.

blankدر تصاویر تازه انتشاریافته مربوط به P20 اسمارتفون چنین ساختاری داشته و به نظر می رسد شایعات قرار است به حقیقت تبدیل شوند. زیرا پیشتر گزارش شد کمپانی هوآوی می خواهد در P20 دوربین سه گانه ای به کار گیرد و محصولی متفاوت و منحصربفرد رونمایی کند. انتظار نمی رفت چنین چیزی صحت داشته و شرکت هوآوی بخواهد با آن رقابت سختی با رقبا داشته باشد. از مشخصات سخت افزاری محصول باید به صفحه نمایش FHD+ بدون حاشیه، دوربین سه گانه، پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۷۰ با هوش مصنوعی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد.

blankجزئیات دیگری در کار نیست و باید منتظر ماند تا شرکت هوآوی P20 و مدل های مختلف آن را معرفی کند. انتظار می رود با چنین طراحی استقبال بسیاری از این سری صورت گرفته و با اسمارتفون های قابل توجه رو به رو هستیم.  امید می رود سری P20 با طراحی منحصربفرد خود یکی از بهترین های سال ۲۰۱۸ شود. با افزوده شدن دوربین سه گانه احتمالا میت ۱۱ با دوربین سه گانه و مشخصات قابل توجهی همراه خواهد بود که در نوع خود بی نظیر است.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار