پایان گمانه زنی ها برای گوشی نوکیا ۷.۳

551cf955295b9d8093884f43ac18a7b3
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نوکیا به مثابه برندی که مسیر احتیاط را پیش گرفته است، تا به این لحظه از پرچمداران خود رونمایی نگکرده است. این برند با عرضه گوشی هیا میانرده و اقتصادی تصمیمی دارد بازار فعلی را از ان خود کند. خبرهای داغی از محصولات جدید این کمپانی به گوش رسیده است. تا پیش از این گمان می رفت که این کمپانی در کنار روزنمایی از گوشی های نوکیا ۲.۴ و ۳.۴ از مدل دیگری به نام نوکیا ۷.۳ نیز رونمایی کند. اما این اتفاق به وقوع نپیوست. اما یکی از افشاگران با انتشار تصاویری از این اسمارتفون احتمال رونمایی زودهنگام آن را داده است. در ادامه با اخبار دیجی دو همراه باشید:

پایان گمانه زنی ها برای گوشی نوکیا 7.3

مشخصات منتشر شده سخت افزاری نوکیا ۷.۳

این گوشی یک طراحی مشابه به نوکیا ۸.۳ دارد اما از جهت سخت افزاری تفاوت چشمگیری را با این گوشی به نمایش گذاشته است. استفاده از تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ که به تازگی از سوی کوالکام معرفی شده بود احتمالا در این اسمارتفون جا خوش کرده باشد. این تراشه که می تواند از شبکه ۵G نیز پشتیبانی کند برای اولین بار در پیکره این اسمارتفون خودنمایی خواهد کرد. در کنار این تراشه گرافیکی نیز از نوع آدرنو ۶۴۹L است. با توجه به اخبار منتشر شده گمان می رود که این اسمارتفون به جایگاه کارت حافظه نیز مجهز باشد، با این وجود نوکیا آن را در دو نسخه ۶/۶۸ گیگابایتی حافظه داخلی و ۸/۱۲۸ گیگابایتی عرضه کرده است.

پایان گمانه زنی ها برای گوشی نوکیا 7.3

طراحی و کیفیت ساخت نوکیا ۷.۳

بنابر اطلاعات منتشر شده نمایشگر ۶.۵ اینچی این اسمارتفون با محافظ صفحه گوریلا گلس نسل ۵ پوشش داده شده است. البته که قاب پشتی آن نیز از جنش شیشه با همین محافظ صفحه است. وضوح محتوای بصری این اسمارتفون به ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل می رسد و تراکم پیکسلی آن نیز حدود ۴۰۵ پیکسل در هر اینچ است. نوع نمایشگر که از IPS LCD بوده و کیفیت بالای آن موجب می شود تماشای فیلم و بازی با این دستگاه بسیار لذت بخش باشد.

پایان گمانه زنی ها برای گوشی نوکیا 7.3

نمای دایره ای شکل برای چهار لنز

نوکیا ثابت کرده است که ابایی از استفاده فناوری دوربین های چندگانه ندارد. این برند اولین برندی بود که از فناوی دوربین ههای پنچ گانه رونمایی کرد. از این جهت وجود دوربین چهارگانه امری عجیب و غیر باور نمی تواند باشد. آنچه در توضیحات مشخصات این گوشی درز کرده است نشان می دهد که قاب مازول این دوربین از چهار لنز به عبارت: لنز ۴۸ مگاپیکسلی واید ، لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق تشکیل شده است. لازم به ذکر است دوربین سلفی این دستگاه نیز دارنده یک لنز  ۲۴ مگاپیسکلی بوده که قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰P با سرعت ۳۰ فریم برثانیه را دارا است.

پایان گمانه زنی ها برای گوشی نوکیا 7.3

یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع

این اولین باری نیست که نوکیا گوشی های خود را به باتری های قدرتمند مجهز می کند. باتری های سخاوتمند این کمپانی موجب می شوند کاربران بی نیاز از پاور بانک ها تا چند روز بدون شارژ مجدد از گوشی خود استفاده کنند. در مدل نوکیا ۷.۳ یک باتری به قدرت ۴۰۰۰ میلی آمپر قرار دارد که با قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی خود می تواند زمان فول شارژ باتری را کاهش دهد.

جمع بندی پایانی

هنوز تاریخ و قیمت اصلی این اسمارتفون مشخص نیست و نوکیا درباره اطلاعات آن سخنی به میان نیاورده است. اطلاعات جمع آوری شده با توجه اخبار منتشر شده پیرامون این اسمارتفون است. بنابراین این احتمال وجود دراد که کمپانی نوکیا برخی از این اطلاعات صادق و برخی دیگر را رد کند. لذا بهتر است تا رسیدن زمان رونمایی از این محصول صبر کرد. با این وجود اگر اطلاعات درز کرده صحت داشته باشد نوکیا ۷.۳ یک گوشی بسیار قدرتمند در پردازش خواهد بود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار