ال جی Stylo 4+معرفی شد

2f2c0a0aa191c18d02d3e9c4e7d00803
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ال جی Stylo 4+معرفی شد

شرکت ال جی به تازگی گوشی هوشمند میان رده Stylo 4+ را به عنوان یک فبلت کارآمد و اقتصادی رونمایی کرد. گوشی هوشمندی که انحصاری اپراتور AT&T ایالات متحده بوده و از مدل استاندارد کمی ویژگی های بیشتری دارد.

از مشخصات Stylo 4+ باید به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی ۲۱۶۰*۱۰۸۰ پیکسلی FHD+، پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰، حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و چندی دیگر اشاره داشت.

ویژگی های این اسمارتفون اگرچه در سطح گلکسی نوت ۹ نیست اما یک گوشی هوشمند با پشتیبانی از قلم محسوب شده و می تواند نقش فبلت را با قیمتی کم ایفا کند. به گفته ال جی Stylo 4+ با قیمت ۳۵۰ دلار روانه بازار ایالات متحده خواهد شد.

مشخص نیست کره ای ها برنامه ای برای عرضه جهانی Stylo 4+ داشته یا خیر. پیشتر نسخه معمولی یعنی Stylo 4 معرفی شد که در طراحی و مشخصات شبیه به Stylo 4+ بوده اما از برخی قابلیت ها دور مانده است.

پیش بینی می شود با معرفی وی ۴۰ پرچمدار بسیاری از طرفداران ال جی به این شرکت تحسین کرده و محصول موردنظر را یک مدل برجسته بدانند. به هر حال برای معرفی وی ۴۰ باید تا ۳ اکتبر یا ۱۱ مهر سال جاری منتظر ماند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار