گوشی Moto 1S در چین عرضه شد

fd0df77f1cd0f00e5780801fa7dc0ba2
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو- شرکت موتورولا یکی از گوشی های جدید خود را با نام Moto 1S درچین عرضه کرد، این دستگاه حدود ۲۳۵ دلار قیمت دارد و دارای یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با نسبت ۱۸:۹ است.

آخرین گوشی اقتصادی موتورولا

شرکت موتورولا که چندی پیش توسط شرکت گوگل خریده شده و البته در نهایت به شرکت لنوو فروخته شد، به تازگی یکی از گوشی های جدید اقتصادی خود را در چین عرضه کرد،این درواقع آخرین گوشی اقتصادی این شرکت است. نام این دستگاه همانطور که قبلا هم اشاره کردیم Moto 1S است که تقریبا مانند گوشی Moto G6 است که این شرکت ماه گذشته آن را عرضه کرد.

مشخصات فنی Moto 1S

این گوشی هوشمند تجیهز شده است به وسیله یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با کیفیت FHD+ و البته رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، و نسبت صفحه نمایش ۱۸:۹ که دارای تراکم پیکسلی ۴۲۷ پیکسل در هر اینچ است. در زیر بدنه این دستگاه یک تراشه هشت هسته ای از شرکت کواکام به نام اسنپدراگون ۴۵۰ قدرت بخش این دستگاه است که سرعت کلاک آن ۱.۸ گیگاهرتز میباشد و در کنار آن یک پردازنده پرافیکی Adreno  ۵۰۶ نیز وجود دارد که قدرت پردازش تصاویر را برای این دستگاه بیشتر میکند. این دستگاه به همراه یک حافظه رم ۴ گیگی و یک حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بسته بندی شده است، و در کنار آن یک ورودی کارت microSD  وجود دارد که این امکان را به کاربر میدهد تا به وسیله آن ظرفیت حافظه داخلی را تا ۱۲۸ گیگ افزایش دهد.

ازدیگر مشخصات فنی Moto 1S میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنسور اثرانگشت روی پنل پشتی درست روی مارک موتورولا
  • گواهی نامه مقاومت در مقابل آب و مقاومت در مقابل گردو غبار(برای اثر انگشت)
  • قابلیت پشتیبانی از اینترنت نسل چهارم ۴G
  • وای فای با قدرت ۲.۴  گیگاهرتز + ۵ گیگاهرتز
  • بلوتوث نسخه ۴.۲
  • پشتیبانی از USB نوع C
  • اجرا شده بر روی اندوید ارویو نسخه ۸.۰
  • استفاده از واسط کاربری ZUI 3.5
  • باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع

دوربین ها

این دستگاه از نظر بصری دارای دوربین دوگانه پشتی میباشد، که به وسیله یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم تصویر F/1.8 و یک سنسور ثانویه ۵ مگاپیکسلی تجهیز شده است. که به کاربر این امکان را میدهد تا مانند یک حرفه ای عکاسی کند و از حالت بوکه برای تصاویر استفاده کند.  دوربین دوگانه پشتی Moto 1S مانند تمام گوشی های موتورولا به شکل گرد و در وسط پنل پشتی قرار گرفته است،دوربین های به صورت افقی در کنار هم واقع شده اند و یک فلش LED نیز در پایین آنها قرار گرفته است تا شمارا در گرفتن عکس در محیط های کم نور یاری کند. در قسمت جلوی دستگاه یک دوربین سلفی یا سنسور ۸ مگاپیکسلی موجود است، که درکنار آن نیز یک فلش  LED تعبیه شده است تا بتوان از آن برای تماس تصویری و گرفتن عکس سلفی در محیط های کم نور بهره برد.

دسترسی و قیمت

شما میتوانید گوشی Moto 1S را در رنگ های آبی و طلایی خریداری کنید. این دستگاه قیمتی برابر با ۲۳۵ دلار معادل ۱,۴۹۹ یوان خواهد داشت. این دستگاه در حال حاضر در فروشگاه های شرکت لنوو در چین در  دسترس است و شما میتوانید آن را خریداری کنید.  در آخر هم باید بدانید که این شرکت قصد دارد دو گوشی دیگر را به نام های Moto G6 و G6 Play را به زودی در هند عرضه کند.

 

دیجی دو

وب سایت اینترنتی دیجی دو عرضه کننده بهترین ها تکنولوژی همواره در خدمت شما

دیجی دو عرضه کننده بهترین های دنیای موبایل با بهترین کیفیت

شما میتوانید بهترین های موتورولا را از ما خریداری کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار