گوشی OnePlus Nord ce2 5G با تراشه Dimensity 900 معرفی شد

97fdef633eb305f9d208bfc34da6137f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

حدود یکسال قبل وان پلاس گوشی Nord 2 5G را که جانشین وان پلاس نورد محسوب میشد، معرفی کرد. حالا شاهد رونمایی گوشی جدیدی از این برند هستیم که نسخه‌ی مقرون به صرفه‌ی Nord 2 5G است. نام این گوشی OnePlus Nord CE 2 5G است که که CE مخفف Core Edition است.

گوشی جدید OnePlus

گوشی جدید OnePlus

مشخصات فنی گوشی OnePlus Nord CE 2 5G

نمایشگر ۶.۴۳ اینچی این گوشی از نوع  AMOLED و ۹۰ هرتزی و باتری آن ۴۵۰۰ میلی‌آمپری با شارژ سریع ۴۵ واتی SuperVOOC است. البته وان پلاس در این موارد مشابه نسخه قبلی عمل کرده است. تراشه‌ای که این گوشی از آن قدرت می‌گیرد،  Dimensity 900 5G است. نکته دیگر در مورد این گوشی این است که دوربین آن دچار تغییراتی شده است. گوشی OnePlus Nord CE 2 5G نسبت به نسل قبلی باریک‌تر است و دارای ضخامت ۷.۸ میلی‌متری است اما برعکس گوشی Nord 2 می‌تواند از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و درگاه microSD  پشتیبانی کند.

دوربین‌ها در پنل پشتی گوشی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی گوشی ۶۴ مگاپیکسلی بوده و در کنار آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز قرار گرفته است. در پنل جلویی گوشی نیز شاهد سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم که نسبت به سلفی ۳۲ مگاپیکسلی OnePlus Nord 2  عملکرد ضعیف‌تری دارد.

OnePlus Nord CE 2 5G از تراشه Dimensity 900 قدرت می‌گیرد و دارای حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت است. البته بهتر است بدانید که این گوشی درگاه کارت حافظه microSD  دارد که می‌توانید از این طریق ظرفیت حافظه را افزایش دهید. در مورد بخش نرم‌افزاری این گوشی باید بگوییم که گوشی جدید وان پلاس با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ مبتنی بر رابط کاربری OxygenOS 11.3 عرضه می‌شود.

وان پلاس نورد CE 2 5G با رنگ‌های آبی و خاکستری عرضه می‌شود. در مورد قیمت آن نیز باید بگوییم نسخه پایه با رم ۶ و حافظه ۱۲۸ گیگابایت حدود ۳۴۹ یورو (۲۹۹ پوند) قیمت خواهد داشت. فروش این گوشی از تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفندماه) در هند و از تاریخ ۱۰ مارس (۱۹ اسفندماه) در اروپا آغاز خواهد شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار