رندر جدیدی از موتورولا Moto E6 منتشر شد

440ee69c0b076b582e841ef5b70ed90a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اوایل ماه جاری بود که شرکت موتورولا تصاویری از طراحی گوشی جدید خودش را منتشر کرد، موتورولا Moto E6 یک گوشی پایین رده از شرکت موتورولا بوده که امروز رندرهای جدیدی از آن منتشر شد که به ما طراحی پنل پشتی و اطراف آن را نیز نمایش می‌دهد. این تصاویر از طریق فردی که دفعه‌ی قبلی رندرهای Moto E6 را منتشر کرده بود درز پیدا کرده است.

در پنل پشتی این دستگاه شاهد یک دوربین اصلی یگانه به همراه فلش LED هستیم که درست در بالا سمت چپ تعبیه شده است و بدنه‌ی دستگاه دارای طراحی چهارخانه‌ی حک شده بر روی پنل پشتی به خود گرفته است. لوگوی موتورولا را بر روی پنل پشتی شاهد هستیم که مثل همیشه درون آن یک حسگر اثرانگشت تعبیه شده است.

پنل جلویی Moto E6 از طراحی قدیمی دستگاه های هوشمند پیروی می‌کند و خبری از طراحی ناتچ و امثال آن نیست، با این حال لبه های نمایشگر خمیدگی بارزی دارد که کمک می‌کند تا دستگاه راحت تر در دست گرفته شود و دوربین سلفی آن بالای نمایشگر تعبیه شده است.

در سمت راست دستگاه دکمه های پاور و ولوم قرار گرفته اند و ورودی هدفون را در قسمت بالایی شاهد هستیم، در تصویر قسمت پایین Moto E6 نمایش داده نشده است با این حال انتظار می‌رود پایین جایگاه قرار گیری بلندگو و ورودی شارژر باشد که احتمالا از نوع USB خواهد بود.

در حال حاضر خبری از زمانه‌ی عرضه‌ی این دستگاه توسط شرکت موتورولا منتشر نشده است، با این حال امیدواریم که به زودی شاهد عرضه‌ی آن باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار