برترین تلفن های هوشمند با عمر باتری بالا

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بسیاری از کسانی که تلفن هوشمند را خریداری می کنند، به عمر باتری آن توجه بسیاری دارند. تلفن های هوشمند در پیکربندی مختلفی تولید می شوند از این رو عمر باتری مختلفی را می توان در هر مدل شاهد بود. البته در این میان برخی نسبت به برخی دیگر عمر باتری بیشتری ارائه می دهند. بسیاری از افراد که به دنبال خرید اسمارتفون هستند، معقوله عمر باتری اهمیت بالایی برای آنها داشته و از این رو توجه بالایی به مسئله عمر باتری در گوشی هوشمند دارند. از این رو می بایست تلفن هوشمندی خریدرای کرد که در بخش عمر باتری برتر از دیگر مدل ها باشد.
به هر حال در این مطلب قصد داریم شما را با برترین گوشی های هوشمند که عمر باتری بالایی برای آنها درنظر گرفته شده، آشنا سازیم:

۱- وان پلاس ۵

گوشی هوشمند وان پلاس ۵ اخیرا توسط شرکت چینی وان پلاس به عنوان پرچمدار جدید معرفی شد. گوشی هوشمندی با مشخصات رده بالایی چون حافظه رم ۶ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و برخی دیگر که با وجود مشخصات رده بالا، عمر باتری قابل توجه ۱۸ ساعته ای دارد. چنین عمر باتری را در کمتر پرچمداری می توان شاهد بود و عمدتا مدل رده میانی را دربرمی گیرد.

۲- ذنفون ۳ زوم ایسوس

شرکت ایسوس یکی از برندهای مطرح تولیدکننده محصولات سخت افزاری و کامپیوتری بوده اما در سبد محصولات آن تلفن هوشمند نیز وجود دارد. یکی از محصولات کمپانی تلفن هوشمند ذنفون ۳ زوم بوده که دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شد و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری که عمر بالایی در باتری داشته برای این گوشی هوشمند رقم خورد. ذنفون ۳ زوم براساس گزارش ها عمر ۱۹ ساعت و ۵۰ دقیقه ای داشته که می تواند ساعت ها افراد را برای استفاده این اسمارتفون سرگرم سازد. بنابراین وجود ذنفون ۳ زوم در لیست برترین ها در بخش عمر باتری بالا ارزشمند است.

۳- گلکسی اس ۸ پلاس

شرکت سامسونگ یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند بوده که در مارس ۲۰۱۷ از نسل جدید پرچمداران خود به نام گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس رونمایی به عمل آورد. مدل پلاس نسبت به نسخه استاندارد صفحه نمایش بزرگتر و باتری پرظرفیت تری داشته که یک پرچمدار ارزشمندی است. با صفحه نمایش ۶.۲ اینچی QHD+ و مشخصات رده بالا، عمر باتری گلکسی اس ۸ پلاس می تواند ۱۸ ساعت عمر باتری داشته باشد. با چنین ویژگی گلکسی اس ۸ پلاس یک اسمارتفون کامل در کنار مشخصات رده بالا بوده که تجربه کاربری لذت بخشی فراهم خواهد آورد.

۴- موتورولا Moto Z Play

شرکت موتورولا در سال ۲۰۱۶ نسل جدید پرچمدار خود Moto Z Play را معرفی کرد. گوشی هوشمندی که مشخصات بزرگی داشته و یکی از آنها باتری با طول عمر ۲۳ ساعتی است که در کمتر گوشی هوشمندی می توان شاهد  بود. همانطور که می دانید گوشی های هوشمند با باتری عمر بالا ارزش خرید قابل توجهی دارند و مشتریان نیز هنگام خرید به این مهم توجه می کنند. از این رو Moto Z Play در کنار مشخصات سطح بالا با طول عمر باتری بزرگ خود می تواند تجربه چندین ساعته را برای کاربران به ارمغان آورد.

۵- سامسونگ گلکسی A7

شرکت سامسونگ در اواخر سال گذشته تصمیم گرفت نسل جدید تلفن های هوشمند سری گلکسی A را معرفی کند. یکی از آنها گوشی هوشمند میان رده گلکسی A7 بوده که شرکت کره ای تصمیم گرفت آن را با طراحی و مشخصات قابل توجه توسعه دهد. گلکسی A7 اگرچه یک پرچمدار نیست اما دست کمی از پرچمداران کمپانی در کیفیت و ساختار ندارد. براساس بررسی انجام گرفته عمر باتری این اسمارتفون ۲۲ ساعته بوده که مدت زمان بزرگی محسوب می شود.

۶-هوآوی میت ۹

شرکت هوآوی در اواخر سال ۲۰۱۶ به معرفی فبلت جدید میت ۹ پرداخت. گوشی هوشمندی که مشخصات رده بالایی برای آن در نظر گرفته شده و یک اسمارتفون پریمیومی به شمار می رود. هوآوی برای این اسمارتفون از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری بهره گرفته که عمر باتری ۱۸ ساعت و ۳۰ دقیقه ای به دنبال دارد. با مشخصات بالایی چون پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۶۰ و برخی دیگر، می توان انتظارات بسیاری از محصول شرکت هوآوی داشت.

نتیجه گیری

در لیست فوق با تلفن های هوشمندی رو به رو هستیم که عمر باتری بزرگی رقم می زنند و می توانند تجربه کاربری طولانی مدتی را فراهم آورند. البته اسمارتفون های دیگری هستند که می توانند عمر باتری بالایی به دنبال داشته باشند و موضوع عمر باتری اهمیت بالایی دارد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار