گوشی هوشمند Z6 Youth Edition لنوو رونمایی شد

c57324fa87a2540f04c915380c8ebe6c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی هوشمند Z6 Youth Edition لنوو رونمایی شد

شرکت لنوو روز گذشته طی یک مراسم اختصاصی از چند گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. یکی از این دیوایس ها Z6 Youth Edition میان رده بوده که پردازنده هشت هسته ای قدرتمند اسنپدراگون ۷۱۰ برای آن در نظر گرفته شد.

این گوشی هوشمند در کنار رنگ جذاب و طراحی چشمگیر، به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده تا تصویربرداری های حرفه ای به عنوان یک میان رده داشته باشد. Z6 Youth Edition لنوو در چین معرفی شد که با ویژگی هایی نظیر پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰، دوربین سه گانه تنها ۱۵۹ دلار قیمت دارد.

در سایر مشخصه ها باید به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۳۴۰*۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی که در بخش ناچ نمایشگر تعبیه شده، صفحه نمایشی با قابلیت پشتیبانی از HDR10 ، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۷۱۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، باتری ۴۰۵۰ میلی آمپری، پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی و برخی دیگر اشاره کرد.

گذشته از آن دوربین سه گانه این دیوایس از نوع ۱۶/۸/۵ مگاپیکسلی بوده که باید انتظار عملکرد قابل توجهی داشت. شرکت چینی سعی کرده مشخصه های قابلی در Z6 Youth Edition تعبیه کند و هنگامی که نظاره گر همین دیوایس هستید، شیفته آن خواهید شد. با پورت USB-C، بولتوث ۵.۰، وای فای و چندی دیگر این گوشی هوشمند در نسخه پایه ۱۵۹ دلار و نسخه تاپ با قیمت ۲۵۰ دلار روانه بازار می شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار