آغاز فروش نوکیا ۲ در سنگاپور

d79eb4dc2209e4be2f2b20496e593010
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آغاز فروش نوکیا ۲ در سنگاپور

شرکت نوکیا پیشتر تصمیم گرفت از گوشی هوشمند جدید خود به نام نوکیا ۲ رونمایی کند. یک اسمارتفون رده پایه که کاربری طولانی مدتی را با باتری پرظرفیت خود رقم خواهد زد. این گوشی هوشمند طراحی شبیه به سایر گوشی های هوشمند نوکیا داشته اما در مشخصات رده پایین ترین مدل به شمار می رود.

از مشخصه های نوکیا ۲ باید به صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰ پیکسلی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا، باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری، پردازنده اسنپدراگون ۲۱۲، حافظه رم ۱ گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و برخی دیگر اشاره داشت.

با چنین مشخصه هایی باید نوکیا ۲ را اسمارتفونی معمولی به شمار آورد که مشخصات بزرگی برای آن جز در بخش باتری فراهم نشده و نمی توان انتظار عملکرد بالا و سریعی داشت. نوکیا قصد داشته سال ۲۰۱۸ به معرفی نسخه جدیدی از اسمارتفون خود یعنی نوکیا ۹ بپردازد که پرچمدار بوده  و می توان قدرت بالایی را از چنین گوشی هوشمندی انتظار داشت.

با مشخصات مطلوبی به خصوص در بخش باتری که نوکیا برای گوشی هوشمند رده پایه خود در نظر گرفته می توان این محصول را کارآمد و قابل توجه دانست. نوکیا ۲ به تازگی در کشور سنگاپور به فروش رسیده و هم اکنون مشتریان سنگاپوری می توانند آن را از فروشگاه ها خریداری کنند.

در اخباری مرتبط شرکت نوکیا قصد داشته اوایل سال ۲۰۱۸ به معرفی پرچمداری بپردازد که نوکیا ۹ نام دارد. از مشخصات نوکیا ۹ باید به صفحه نمایش ۵.۴ اینچی QHD، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ یا ۸۴۵ اشاره داشت.

جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت از این رو باید منتظر ماند تا شرکت نوکیا بزودی اطلاعات بیشتری از محصول آینده خود دردسترس قرار دهد. احتمالا نوکیا ۹ را در CES یا MWC 2018 معرفی خواهد کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار