نسخه جهانی وان پلاس ۱۰ پرو به همراه OxygenOS عرضه می‌شود

d97cad3171f48c48252df6e8d7994844
زمان مطالعه: 1 دقیقه

هم‌زمان با آغاز سال ۲۰۲۲ شاهد رونمایی گوشی‌های زیادی بوده‌ایم. وان پلاس یکی از برندهایی است که در این مدت قصد عرضه جهانی گوشی جدیدی را دارد. گوشی وان پلاس ۱۰ پرو مدتی پیش در چین رونمایی شده است و خبر عرضه این گوشی وان پلاس خبری است که طرف‌داران وان پلاس مدت‌هاست در انتظار آن هستند. بخشی از اطلاعات این گوشی در اخبار اخیر ذکر شده است. حالا باتوجه‌به نزدیک شدن به ماه مارس باید منتظر عرضه جهانی گوشی وان پلاس ۱۰ پرو باشیم چرا که شایعه شده بود این گوشی تا پایان ماه مارس عرضه می‌شود. نسخه چینی گوشی OnePlus 10 Pro دارای رابط کاربری ColorOS Oppo است اما نسخه جهانی این گوشی از OxygenOS استفاده می‌کند.

گوشی وان پلاس 10 پرو

گوشی وان پلاس ۱۰ پرو

 

طبق چیزی که شرکت‌های وان پلاس و اوپو در ماه سپتامبر اعلام کرده بودند، نسخه جهانی وان پلاس ۱۰ با رابط کاربری ColorOS عرضه خواهد شد. این رابط کاربری برای هماهنگی بیشتر با محصولات وان پلاس پوسته‌ای با ظاهر OxygenOS  دارد. اما بر اساس اطلاعات جدیدی که از یک افشاگر مورد اعتماد به‌دست‌آمده است، نسخه جهانی گوشی جدید وان پلاس، یعنی OnePlus 10 Pro پرو به همراه OxygenOS عرضه می‌شود.

نکته قابل‌توجه این است که هنوز به‌صورت قطعی مشخص نیست که رابط کاربری به‌کاررفته در گوشی OnePlus 10 Pro همان OxygenOS  سابق خواهد بود و یا مانند گوشی وان پلاس نورد ۲، دارای یک رابط کاربری با ظاهر OxygenOS ولی کد اصلی ColorOS است.

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده به نظر می‌رسد که انتشار رابط کاربری مشترک دو شرکت وان پلاس و اوپو، به‌تعویق‌افتاده است و زمان به‌کارگیری این رابط کاربری در محصولات وان پلاس هنوز مشخص نیست.

البته این خبر برای افرادی که تمایلی به ازبین‌رفتن رابط کاربری OxgenOS ندارند، خوشحال‌کننده خواهد بود. این افراد می‌توانند مدت بیشتری از رابط کاربری قدیمی محبوب خود استفاده کنند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار