گوشی های هوشمند شیائومی به شارژر بی سیم مجهز میشوند

878342cdcc4e33a37dba99589b8440eb
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو – براساس منابع معتبر گفته میشود که گوشی شیائومی می ۷ در چند ما آینده به جهانیان عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش های رسیده این مدل که پرچم دار برند شیائومی خواهد بود ، از قابلیت های بسیار مطلوبی از جمله شارژر بی سیم برخوردار خواهد بود.

شرکت شیائومی قبلا اعلام کرده بود که پردازنده قدرتمند گوشی پرچم دار آینده اش را چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ تشکیل خواهد داد. این شرکت چینی امروز از طریق کانال رسمی خود در WeChat خبر تجهیز این گوشی را به  شارژ بی سیم اعلان داشت .

شرکت شیائومی تایید کرده که ماژول شارژر بی سیم خود را از یک شرکت آمریکایی خریداری کرده

شرکت شیائومی گفته که ماژول شارژر بی سیم را از یک شرکت آمریکایی تامین میکند. که قیمت دقیق آن را مشخص نکرده اما براساس پیش بینی ها قیمت آن چیزی حدود ۵ دلار میباشد. شرکت شیائومی این ماژول را از شرکت IDT ، که تا بحال ماژول های شارژر بی سیم زیادی تولیده کرده فراهم میکند. ماژول های این شرکت در محدوده ۳ وات تا ۱۵ وات قرار دارند. البته هنوز هیچ اطلاعاتی از ماژول به کار رفته در گوشی سیائومی ۷ در دسترس نیست.

گوشی هوشمند شیائومی ۷ از استاندارد شارژر بی سیم Qi پشتیبانی میکند

شرکت شیائومی در حدود سه ماه پیش ، شرکت خود را عضو کنسرسیوم شارژ وایرلس کرد که نشان دهنده پشتیبانی محصول بعدی این شرکت از Qi میباشد. بر طبق آخرین گزارشی که در ماه گذشته از شرکت شیائومی منتشر شد، ، تولید شارژر وایرلس شیائومی می ۷ از ماه فوریه ۲۰۱۸ شروع خواهد شد.

شرکت شیاومی در نظر دارد علاوه بر استفاده خود از ماژول شارژ بی سیم شرکت IDT، از تولیدات RF خود  نیز در می ۷ استفاده کند. بر طبق این گفته ها این گوشی هوشند با باند های آمریکا به طور کامل سازگار خواهد بود. همچنین این سازگاری بیشتر خواهد شد چرا که براساس خبرهای منتشر شده ر گذشته شرکت شیائومی قضد همکاری با  اپراتورهای مخابراتی آمریکایی دارد.

هم اکنون سایت رسمی شرکت شیائومی برای کاربران امریکایی فقط لوازم جانبی را دارا است، اما کاربران آمریکایی قادرند تا از سایت آمازون نسخه آنلاک گوشی های هوشمند این شرکت را سفارش و خریداری کنند. همچنین بر طبق گزارشی شرکت هواوی قصد برقراری ارتباط با اپراتورهای آمریکایی را توسط محصولات سری میت ۱۰ دارد.

تاریخ معرفی این گوشی شیائومی به بازار

 

برطبق  شایعات اخیر ،انتظار می رود که شرکت  شیائومی از دو گوشی هوشمند می ۷ و می ۷ پلاس به صورت همزمان رونمایی خواهد کرد.گوشی هوشمند  می ۷ به نمایشگر ۵.۶۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و نیز گوشی می ۷ پلاس به نمایشگر ۶.۰۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز می‌شود. باتری مورد استفاده در این دستگاه ها به ترتیب ظرفیتی برابر با ۳۲۰۰ و ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهند داشت.

از دیگر مشخصات این دو گوشی هوشمند می‌توان به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵،  و حافظه ذخیره سازی ۶ گیگابایتی و نیز دوربین اصلی دوگانه مجهز به هوش مصنوعی اشاره کرد.

انتظار می رود نسخه پایه می ۷ با قیمت ۴۱۵ دلار و مدل پایه می ۷ پلاس با قیمت ۴۶۰ دلار عرضه شود.

 

مارا دنبال کنید

ما در دیجی دو بهترین های شرکت شیائومی را در اختیار شما قرار میدهیم. هدف ما رضایت شما و مشتری مداری میباشد.

دیجی دو را دنبال کنید ما بهترین وبه روزترین خبرهارا به شما میرسانیم

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار