گوشی های جدید UMIDIGI Z2 و Z2 Pro با طراحی آیفون ایکس معرفی شدند

b9f7a0341b18242d05221c758e2b68e8
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 دیجی دو- شرکت یومی دیجی به تازگی از گوشی های جدید خود با نام Z2 و Z2 Pro  رونمایی کرده است. این مدل دارای ویژگی های شگفت انگیزی همچون ناتچ است،  و طراحی آن از شیشه و فلز استفاده شده است و بسیار الهام گرفته از گوشی آیفون ایکس و هواوی پی ۲۰ است.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:33%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

رنگ های گرادیانی و طراحی  گوشی های جدید یومی دیجی

گوشی های هوشمند یومی دیجی در رنگ جذابی می آید که چشم ها را میقاپد این گوشی ها دارای رنگ های گرادیانی هستند.  گوشی UMIDIGI Z2 از سری Z پرچم دار  این شرکت خواهد بود که در رنگ های مشکی،تاریک مایل به روشن و فانتوم خواهد آمد. مدل های رنگ فانتوم و تاریک نیمه روشن آن دارای رنگ شاداب و نوآورانه پشتی هستند. دستگاه های جدید شرکت یومی دیجی دارای شیشه پشتی هستند که برای آن ها این امکان را فراهم میکند تا از شارژر وایرلس پشتیبانی کنند. و نیز  دارای یک صفحه نمایش یکنواخت مانند P20 و Honor 10 نیز میباشد.

تفاوت بزرگی که این دستگاه با Mate 10 Pro دارد در نحوه قرار گیری دوربین دوگانه پشتی میباشد. در گوشی یومی دیجی دوربین دوگانه در وسط و به صورت عمودی بر روی هم قرار گرفته اند. در کنار آن ها فلش LED نیز قابل مشاهده است. درست زیر دوربین های دوگانه عمودی آن شما خواننده اثر انشگت را میبیند که شکلی دایره ای دارد.

گوشی UMIDIGI Z2 Pro که مشخصات آن منتشر شده است، قرار است با نمایشگر ۵.۸ اینیچی با کیفیت فول اچ دی پلاس خواهد آمد که دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ نیز میباشد. از آنجا که این دستگاه ها با نمایشگر یکنواخت عرضه میشوند نسبت آن ها ۱۹:۹ میباشد.

از دیگر مشخصات فنی گوشی UMIDIGI Z2 Pro میتوان به :

  • پردازنده هشت هسته  ای  Helio P60 مدیاتک
  • پشتیبانی از هوش مصنوعی در عملکرد
  • پشتیبانی از فناوری NFC
  • پشتیبانی از شارژر وایرلس با قدرت ۱۵ وات
  • دوربین دوگانه ۱۶+۸ مگاپیکسلی
  • اجرا بر روی اندروید ۸.۱ اوریو ( نصب شده توسط کارخانه)
  • و…

اشاره کرد.

دسترسی گوشی های یومی دیجی

شما میتوانید گوشی های یومی دیجی سری Z را در حال حاضر در وب سایت رسمی این شرکت مشاهده کنید.

شما میتوانید برای دریافت جزئیات بیشتر به وب سایت رسمی این شرکت سری بزنید و نیز شانس خود را برای برنده شدن یک گوشی UMIDIGI Z2 امتحان کنید. این شرکت در نظر دارد به ۵ نفر در قرعه کشی گوشی UMIDIGI Z2 رایگان بدهد. مشخصات کامل این دستگاه در تاریخ ۹ ماه می سال جاری منتشر خواهد شد. و نتیجه نهای عرضه آن به بازار در ۲۱ همین ماه اعلام خواهد شد.

درباره ما

شما میتوانید بهترین گوشی های هوشمند سال را با بهترین قیمت از وب سایت ما خریداری کنید.

دیجی دو رائه دهنده بهترین محصولات شرکت های گوشی سازی با نازلترین قیمت

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار