این رسمی است! گوشی Vivo X21 UD در هند عرضه خواهد شد

7ea48dd878949aa61a7aa6d09585e264
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو – شرکت گوشی سازی چینی Vivo به طور رسمی نشان داد که قصد دارد در ۲۹ ماه می سال جاری گوشی Vivo X21 نسخه UD را در هند عرضه خواهد کرد. این شرکت دعوت نامه های را به بیرون از سازمان ارسال میکند که هدف از عرضه یک گوشی X21 UD را میدهد، هر چند که این اتفاق به طور قطعی در آن ها مشخص نشده است. به هرحال به طور قابل توجهی در این دعوت نامه از عرضه این نسخه سخن گفته شده است.

اولین راه اندازی Vivo X21 UD

شرکت Vivo  برای اولین بار گوشی Vivo X21 UD را در چین در ماه مارس راه اندازی کرد. در اوایل ماه جاری این شرکت گوشی Vivo X21 UD را در چندین بازار بین المللی معرفی کرد. این گوشی به مانند مدل Vivo X20 Plus UD دارای یک حسگر اثر انگشت خیلی بزرگ در زیر صفحه نمایش است که زیبایی آن را دوچندان میکند. انتظار میرود این گوشی نیز کلونی از آیفون ایکس باشد و به مانند آن و مدل قبل خود نیز دارای ناتچ در بالای نمایشگر خود باشد.

مشخصات فنی

باید یادآوری کنیم که گوشی Vivo X21 UD به همراه یک نمایشگر بزرگ ۶.۲۸ اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس خواه آمد، این نمایشگر دارای نسبت ابعاد ۱۹:۹ میباشد و رزولوشن تصویری برابر با ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را دارا میباشد، که واقعا به شما احساس خیلی خوبی در هنگام کار کردن با آن میده، تازه این تمام ماجرا نیست!! این دستگاه به وسیله یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۶۰ قدرتمند شده است که با پردازنده گرافیکی Adreno 512 جفت شده است.

شما میتوانید این گوشی قدرتمند را در دو نسخه تهیه کنید که در هر دو آنها یک رم ۶گیگابایتی تعبیه شده است در حالیکه یکی از آنها دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و دیگری دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است. که البته با پشتیبانی از کارت microSD  اسلات به شما این امکان ار نیز میدهد تا حافظه را به میزان دلخواه خود افزایش دهید.

از دیگر مشخصات فنی این دستگاه میتوان به :

  • پشتیبانی از اینترنت ۴G
  • وای فای دو بانده Wi-Fi 802.11ac
  • بلوتوث نسخه ۵.۰
  • بهره گیری از usb نسخه ۲.۰
  • پشتیبانی از OTG
  • پشتیبانی از GPS
  • باتری با ظرفیت ۳۲۰۰ میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع
  • و….

اشاره کرد که به نظر واقعا خوب است.

باید اشاره کنیم که گوشی Vivo X21 UD بر روی FunTouch OS نسخه ۴.۰ اجرا میشود که این سیستم عامل بر پایه همان اندروید ارویو ۸.۱ میباشد.

قیمت گذاری

از نظر قیمت گذاری گوشی Vivo X21 UD حدود ۳.۵۹۸ یوان قیمت دارد که معادل ۳۷۱۰۰RS است که البته این قیمت در چین است. این در حالی است که این دستگاه در سنگاپور با قیمت (~Rs. 39,900). عرضه میشود.

دیجی دو

دیجی دو با بیش از یک دهه سابقه فروش در خدمت رسانی به شما آماده است.

شما میتوانید بهترین گوشی های برند چینی را از ما خریداری کنید

با اطمینان خرید کنید… دیجی دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار