مشخصات موتورولا موتو جی ۹ پلاس

960be43cd486d7f5285e60bd9f6cddc4
زمان مطالعه: 3 دقیقه

موتورولا به تازگی حضور خود را در بازار گوشی های هوشمند به شکل مستمر آغاز کرده است. رونمایی از اسمارتفون های جدید از این کمپانی نشان دهنده آمادگی آن برای رقابت با دیگر اسمارتفون ها است. گوشی های میانرده این کمپانی با امکاناتی که دارند به خوبی توانسته اند بازار گوشی های میانرده را متحول کنند. حالا موتورولا بعد از چندین کمپانی نامی در تولید گوشی های هوشمند حضوری پر رنگ تر در این زمینه دارد. موتورلا موتو جی ۹ پلاس یکی دیگر از گوشی های این کمپانی است که به تازگی از سوی این رونمایی شده است. در ادامه مشخصات این اسمارتفون را می خوانید:

مشخصات موتورولا موتو جی 9 پلاس

مشخصات ظاهری موتورولا موتو G9 پلاس

موتورولا نمای ظاهری این اسمارتفون را طوری طراحی کرده است که در نگاه اول یادآور گوشی سامسونگ نوت ۲۰ است. آنچه بیشتر این اسمارتفون را شبیه به پرچمدار سامسونگ می کند طراحی ماژول دوربین آن است. البته که رنگ برنزی آن نیز بر این شباهت تاثیر گذار خواهد بود. نمایشگر این اسمارتفون از نوع LTPS IPS LCD و از جنش شیشه است. این نمایشگر با وسعت ۶.۸۱ اینچی تقریبا ۸۴.۳ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

وزن ۲۲۳ گرمی این اسمارتفون می تواند به علت باتری حجیم و همچنین دوربین های به کار رفته در آن باشد . بنابراین ابعاد بزرگ و همچنین سنگینی موتو G9 پلاس این گوشی را از حالت خوش دستی خارج کرده است با این وجود کاربرانی که از داشتن گوشی های بزرگ لذت می برند، این مدل از موتورولا قطعا گزینه مناسبی برای آن ها خواهد بود.

در قاب پشتی این اسمارتفون ماژولی با چهار لنز دیده می شود که که در نگاه اول چشم هر کاربری را به خود جلب خواهد کرد. ناچ قطره دوربین سلفی نیز که روی نمایشگر تعبیه شده است با اندک جایی که اشغال کرده وسعت نمایشر را حفظ کرده است.

مشخصات موتورولا موتو جی 9 پلاس

مشخصات فنی موتورولا موتو G9 پلاس

موتورولا از تراشه بسیار خوب اسنپدراگون ۷۳۰G برای این اسمارتفون استفاده کرده تا در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۸ مجموعه ای منحصر به فرد در فرآیند پردازشی را به وجود آورد. این پردازنده در کنار رم ۴ گیگابایتی این دستگاه می تواند بهترین گزینه برای تجزیه و تحلیل داده های سنگین باشد. البته باید توجه داشته باشید که از موتو G9 پلاس باید در حد یک گوشی میانرده انتظار داشته باشید. این سیستم پردازشی برای برنامه های سنگین و نیمه سنگین طراحی شده اما نمی توان انتظار سخت افزاری یک گوشی پرچمدار را از آن داشت.

دوربین

دوربین هایی که برای این دستگاه تعبیه شده است تشکیل شده از چهار لنز باکیفیت است. این لنز ها عبارت اند از: یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی واید، لنز ۸ مگایپیکسلی فوق عریض و دو لنز ۲ مگپیکسلی ماکرو و سنجش عمق. گفتنی است که این دوربین قابلیت فیلمبرداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را دارا است و از قابلیت HDR و پانوراما نیز برخوردار است. دوربین سلفی این دستگاه را نیز یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل داده که با قابلیت HDR تصویربرداری با کیفیت ۱۰۸۰Pو سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را نیز بر عهده دارد.

باتری

مهمترین بخش مشخصات این اسمارتفون به باتری پر قدرت آن بر می گردد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این دستگاه بهترین گزینه برای یک اسمارتفون است . البته که قابلیت شارژ سریع ۳۰ وات نیز خود موجب می شود این گوشی به عنوان یک انتخاب برای خرید لحاظ شود. موتورولا با قرار دادن این ویژگی در موتو G9 پلاس ثابت کرده که در ارائه کیفیت ثابت قدم است.

مشخصات موتورولا موتو جی 9 پلاس

جمع بندی پایانی

اگر طرفدار این برند باشید به خوبی می دانید که موتورولا کیفیت را فدای هیچ چیز نخواهد کرد. اگر این کمپانی گوشی مقرون به صرفه ای را نیز تولید کند در میان میانرده های موجود از بالاترین کیفیت در ساختار بدنه برخوردار خواهد بود. موتو G9 پلاس که یکی از اعضای خانواده پرجمعیت موتورولا موتو G یه شمار می آید یکی از گوشی های بسیار با کیفیت این کمپانی خواهد بود که در زمان عرضه با فروش بالایی مواجه خواهد شد. این اسمارتفون در کیفیت پردازنده، باتری و دوربین به پای دیگر میانرده های موجود در بازار خواهد رسید. علاوه بر این برخورداری از جایگاه کارت SD و همچنین بهره مندی از جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز خود مزیتی برای این اسمارتفون خواهد بود چراکه در حال حاضر بسیاری از این اسمارتفون ها بدون این دو قابلیت عرضه می شوند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار