گلکسی واتچ اکتیو جدید دارای قابلیت ECG و تشخیص افتادن خواهد بود

2379e68aa9dc51183f1e1eff1c97c553
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ساعت های هوشمند یکی از گجت هایی هستند که این روزها به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرند و مردم زیادی را به خود جذب کرده‌اند. در این میان شرکت های بزرگی چون اپل، سامسونگ و به تازگی هواوی توانسته‌اند به خوبی نیازهای کاربران را برآورده کنند و خود را در میان آن ها به محبوبیت برسانند. با دیجی دو همراه باشید تا باقابلیت جدید ساعت هوشمند سامسونگ (گلکسی اکتیو ۲) آشنا شوید.

سری گلکسی واتچ اکتیو یکی از سری ساعت های هوشمند سامسونگ است که بیشتر برای ثبت فعالیت های روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و همانطور که از نام آن پیداست اکتیویتی ها یا همان فعالیت های شما را ثبت و ضبط می‌کند.
سامسونگ در نسخه‌ی جدید گلکسی واتچ اکتیو خود(گلکسی واتچ اکتیو ۲) از قابلیت ECG (ثبت نوار قلب) و تشخیص افتادن بهره گرفته است تا آن را کارا تر کند.

ویژگی های گلکسی اکتیو ۲

گلکسی اکتیو ۲ به یک نمایشگر اولد مجهز خواهد بود که فاقد قاب چرخان بوده و در دو سایز ۴۴ و ۴۰ میلی متری عرضه خواهد شد. یکی از ویژگی های این ساعت هوشمند پشتیبانی از اتصال به وای فای است که در نسخه های پیشین شاهد آن نبودیم، البته شما میتوانید نسخه ای را که از سیم کارت و شبکه ی LTE پشتیبانی میکنید سفارش دهید. به ترتیب نسخه های یاد شده از باتری های ۳۴۰ و ۲۳۷‌ میلی آمپری پشتیبانی میکنند.

گلکسی اکتیو ۲ دارای قابلیت ECG (ثبت نوار قلب) و تشخیص افتادن است

آنچه در بالا گفته شد جزئی از  ویژگی های این ساعت هوشمند به شمار میرود با این حال اساسی ترین ویژگی های این ساعت هوشمند پشتیبانی از قابلیت ECG (ثبت نوار قلب) و تشخیص افتادن است.
قابلیت قابلیت ECG (ثبت نوار قلب) به شما این امکان را میدهد تا نوار قلبتان را مشاهده کنید و یا آن را با دکتر خود به اشتراک بگذارید. این ویژگی به طور پیش فرض فعال است و از سلامتی قلبی شما به خوبی مراقبت میکند. تمام اپل واتچ ها از سری چهارم به بعد به این قابلیت مجهز شده اند.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

یکی دیگر از ویژگی های این ساعت تشخیص افتادن است که به کمک آن میتواند تشخیص دهد کاربر در حال سقوط از ارتفاع و یا موقعیتی مشابه آن است و براساس آن هشدارهای لازم را به وی اعلام میکند. پس از اعلام هشدار به فرد چنانچه او به این هشدارها پاسخ ندهد به طور خودکار با شماره های ضروری تماس میگیرد و موقعیت جغرافیایی وی را اعلام میکند. براساس آنچه وب سایت samMobile منتشر کرده است این ساعت هوشمند همراه با نوت ۱۰ عرضه خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار