رونمایی زگ از کاورهای جدید برای آپیدهای پرو

2fbbd3eacf49e1d60c661efcf0ef2825
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل در رویداد ۳۰ اکتبر طی رویدادی اختصاصی در شهر نیویورک از نسل جدید آیپدپرو رونمایی کرده است. رویدادی که در آن محصولات مختلفی معرفی شده و از جمله باید به نسل جدید مک بوک ایر اشاره کرد.

در این میان باید به آیپدهای ۱۲ اینچی و دیگری ۱۱ یا اینچی است که با طراحی ناچ زیبا و باکیفیت به نظر می رسد. به گزارش وب سایت بلومبرگ، اپل در ساخت آیپد پرو نسل جدید به آیفون ۵ نیز توجه کرده است. به شکلی که برخلاف آیفون های نسل جدید که حاشیه ای منحنی دارند، با حاشیه شبیه به آیفون ۵ همراه است.

گذشته از آن باید به ویژگی های دیگری چون صفحه نمایش ناچ با وضوح رتینا، حافظه رم ۴ گیگابایتی، گرافیک سفارشی یا کاستوم، پردازنده A12 بایونیک و چندی دیگر اشاره کرد.

به تازگی شرکت زگ از کاور جدیدی برای آیپد پرو رونمایی کرده که سه مدل هستند و هر یک مشخصات قابل توجه خاص خود را دارند. این سه مدل به عنوان Slim Book Go, Rugged Book Go,  Messenger Folio اشاره کرد. این کاورها دارای طراحی باکیفیتی هستند و نظر هر فردی را به خود جلب می کنند.

قیمت آنها مطلوب بوده اما گران ترین نسخه Rugged Book Go بوده که دوام تبلت را افزایش می دهد و بیش از ۱۴۹ دلار قیمت دارد. دیگر نسخه Slim Book Go بوده که با قیمت ۹۹ دلار به فروش می رسد. کاور Messenger Folio نیز با هزینه ۶۹ دلاری دردسترس قرار خواهد گرفت. دقیقا مشخص نیست این سه کاور چه زمانی راهی بازار می شود و احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۹ به بازار ورود پیدا خواهد کرد.

 منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار