گلکسی تب S6 سامسونگ مجوز وای فای را دریافت می‌کند

d05ecbdf9e4e2770f5ab2a7bc791b7e3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گلکسی تب S6 پرچم دار جدید شرکت سامسونگ است که به تازگی شاهد درز تصاویری از آن بودیم که پنل پشتی این دستگاه را به همراه دوربین دوگانه به نمایش می‌گذاشت. امروز شاهد خبر جدیدی مبنی بر دریافت گواهینامه‌ی وای فای برای این دستگاه هستیم که حاکی از نزدیک بودن زمان عرضه‌ی آن می‌باشد.

دریافت گواهینامه‌ی گلکسی تب S6 گواهی بر نزدیک بودن زمان عرضه‌

همانطورکه در بالا اشاره شد تبلت S6، پرچم دار جدید تبلت های سامسونگ امروز گواهینامه‌ی وای فای را دریافت کرد و به زودی باید شاهد رونمایی و عرضه‌ی آن از سوی سامسونگ باشیم. در حال حاضر تاریخ مشخصی برای زمان عرضه و معرفی این دستگاه از سوی سامسونگ اعلام نشده است، با این حال ما انتظار داریم همگام با معرفی نوت ۱۰ یا لااقل در رویداد IFA 2019 شاهد معرفی و عرضه‌ی آن باشیم.

مشخصات گلکسی تب S6

همانطور که از قبل می‌دانیم این تبلت دارای یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی خواهد بود که حاشیه های کمی در اطراف آن حضور دارند. قلب تپند‌ه‌ی این دستگاه را آخرین نسل کواکام (اسنپدراگون ۸۵۵) به خود اختصاص می‌دهد که در کنار آن شاهد حضور یک رم ۶ گیگابایتی هستیم. شایعات حاکی از آن هستند که S6 در دو کانفیگ ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برای حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد.

blank

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید این تبلت از یک قلم S Pen مشابه نوت ۱۰ بهره می‌برد که با بهره گیری از ویژگی الکترو مغناطیسی بر روی بدنه‌ی پشتی این دستگاه می‌ماند. یکی از مهم ترین ویژگی های این تبلت که برای اولین بار در تبلت های سامسونگ به چشم می‌خورد وجود یک دوربین دوگانه در پنل پشتی می‌باشد. S6 در دو نسخه عرضه می‌شود که یکی از وای فای و دیگری از LTE پشتیبانی می‌کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار